اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه خدمات در مراکز معاینه فنی خودروها در تهران

محورهای همکاری ستاد معاینه فنی خودروها تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مورد تفاهم قرار گرفت.

توسعه خدمات در مراکز معاینه فنی خودروها در تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در نشستی که به میزبانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در روز دوشنبه – ۲ اسفندماه- برگزارشد، به منظور هم‌افزایی و توسعه خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان در مراکز معاینه فنی تفاهم نامه همکاری فی مابین ستاد معاینه فنی خودروها تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تشریح شد.

در این جلسه شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروها تهران، ضمن تشکر از فضای ایجاد شده جهت هم افزایی دو مجموعه، بر ضرورت همکاری میان بخشی جهت تقویت همه ارکان شهرداری تهران در راستای تحقق " تهران کلانشهر الگوی اسلام " تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت این تفاهنامه در تجمیع خدمات شهرداری افزود: شهروندان تهرانی نه تنها بخش‌های مختلف شهرداری تهران را از هم مجزا نمی‌دانند بلکه به نوعی کلیه بخش‌ها و زیر مجموعه‌های مختلف خدمات رسان در شهر و کشور را ذیل یک مجموعه واحد به نام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند. بدون تردید این امر سبب شده که مدیران و کارکنان شهرداری تهران خود را وقف خدمت رسانی به شهروندان گرامی بدانند. ستاد معاینه فنی خودروها تهران با دارا بودن ۲۷ مرکز ثابت و ۷ مرکز سیار و توزیع مناسب آنها از نظر موقعیت جغرافیایی در سطح شهر بستر مناسبی است تا بسته کاملی از خدمات شهری در آنها به شهروندان ارائه شد.

در ادامه این نشست، سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن تصدیق ظرفیت‌های موجود در مراکز معاینه فنی شهر تهران جهت ارائه خدمات گسترده به شهروندان اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در شهرداری تهران وجود دارد که در حال حاضر مجموعه‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری منفرداً خدمات‌رسانی می‌کنند که هم افزایی در سازمان‌ها و شرکت‌ها با یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های مشترک باعث پویایی در خدمت‌رسانی می‌شود که لازمه آن خروج از نگاه جزیره‌ای و برداشتن دیوارهای اطراف هر مجموعه بوده و در نهایت لگو شهرداری تهران و جمهوری اسلامی ایران باید برای همه ما مهم باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با اجرای موضوعات مورد تفاهم شاهد شکوفایی و توسعه خدمات در مجموعه شهرداری باشیم و هر دو شرکت با خلاقیت، نوآوری تمام تلاش خود را برای شناسایی ظرفیت‌های موجود انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول