اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

امارات رزمایش امنیتی برگزار کرد

پلیس امارات ضمن اعلام برگزاری رزمایشی امنیتی در منطقه «راس الخیمه»، از شهروندان این کشور خواست تا از شایعه پراکنی، عکاسی و کسب اطلاعاتی در این باره بپرهیزند.

امارات رزمایش امنیتی برگزار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی کل پلیس شهر «راس الخیمه» در امارات امروز (سه شنبه، ۲۱فوریه) اعلام کرد که رزمایشی امنیتی همراه با پرواز بالگردها و حرکت خودروهای نظامی برگزار خواهد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیاالیوم»، پلیس امارات در پیامی توئیتری ضمن تاکید بر این که «این برنامه برای اهداف تمرینی است و نیازی به هیچ اقدامی از سوی شهروندان نیست»، خبر داد: رزمایشی امنیتی همراه با پرواز بالگردها و حرکت خودروهای نظامی در منطقه راس‌الخیمه در حال انجام است.

در ادامه پیام پلیس امارات آمده است: خواهشمند است به خودروهای شرکت‌کننده در این رزمایش راه داده شود و شهروندان از شایعه پراکنی، عکاسی و کسب اطلاعات از منابع رسمی خودداری فرمایند.

این رزمایش در حالی انجام می‌شود که روز گذشته (دوشنبه، ۲۰فوریه) دو نمایشگاه به نام‌های «آیدکس ۲۰۲۳» برای محصولات دفاع هوایی و «ناودکس ۲۰۲۳» برای تجهیزات دفاع دریایی، در ابوظبی، پایتخت امارات آغاز به کار کرده‌اند.

طی افتتاح این دو نمایشگاه، امارات و رژیم صهیونیستی از اولین شناور نظامی بدون سرنشینی که در چارچوب همکاری مشترک صنایع نظامی تل‌آویو و ابوظبی به طور مشترک ساخته‌اند، رونمایی و اعلام کردند: قرار است از این شناور برای نظارت و شناسایی مین در سواحل ابوظبی، پایتخت امارات استفاده شود.

شرکت «رافائل» برای صنایع نظامی در سرزمین‌های اشغالی هفته گذشته پیش از آغاز به کار نمایشگاه‌های ابوظبی اعلام کرده بود که دفتر نمایندگی دائم خود را در پایتخت امارات دایر کرده است.

این شرکت صهیونیستی به دنبال افزایش همکاری با امارات در زمینه دفاع هوایی و مشارکت با این کشور در منطقه خلیج‌فارس برای بهبود توانایی‌های دریایی خود است. منابع عبری‌زبان گزارش دادند که شرکت‌های نظامی صهیونیستی و اماراتی نیز برای توسعه یک سامانه ضد پهپاد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول