اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

پرداخت ارز مسافرتی‌ از طریق خودپردازهای ارزی در فرودگاه

مدیر پروژه مرکز مبادله طلا و ارز گفت: در این مرکز بابت ارز مسافرتی مبلغ 500 دلار به ازای هر نفر تخصیص داده می‌شود، این مبلغ در فرودگاه به متقاضی از طریق خودپردازهای ارزی و باجه‌های تعیین شده پشت گیت‌ها، پرداخت می‌شود.

پرداخت ارز مسافرتی‌ از طریق خودپردازهای ارزی در فرودگاه

امیر هامونی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن تکذیب خبر حذف ارز 28500 تومانی اظهار داشت: ارز 28500 تومانی حذف نشده است بلکه برای مقاصد کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده می‌شود.

مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا با اشاره به مقاصد ارز خدماتی گفت: ارز خدماتی در مرکز مبادله طلا و ارز در 60 سرفصل از جمله ارز مسافرتی پس از گیت فرودگاه تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: ارز خدماتی برای مقصدهایی نظیر ارز مسافری، ارز دانشجویی، ارز فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه، ارز بیماران، ارز شرکت‌های حمل نقل هوایی، دریایی و زمینی و سرفصل‌های دیگر پرداخت می‌شود.

هامونی در بیان حذف ارز سهمیه‌ای 5000 یوروی و معادل آن گفت: ارز سهمیه‌ای با راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز حذف شده است.

این مقام مسئول گفت: برای ارز مسافری مبلغ 500 دلار به ازای هر نفر تخصیص داده می‌شود و این مبلغ پشت گیت فرودگاه به متقاضی از طریق خودپردازهای ارزی و باجه‌های تعیین شده پشت گیت‌ها (بانک ملی) پرداخت می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول