اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعزام دانش‌آموزان دختر کرمانشاهی به اردوی راهیان نور از فردا

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اعزام دانش‌آموزان پسر به راهیان نور شروع و امروز آخرین مرحله اعزام برداران هم انجام شد و از فردا دختران دانش‌آموزان استان اعزام خواهند شد.

اعزام دانش‌آموزان دختر کرمانشاهی به اردوی راهیان نور از فردا

صلاح‌الدین قره‌تپه، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند، لذا ضرورت دارند با فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های متعالی دفاع مقدس، ایمان، سلحشوری و از خودگذشتگی کسانی که رفتند و جان خود را برای آسایش ما فدا کردند، آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این جنگ برای ما یک گنج بود، افزود: باید نسل‌ها بعدی و آینده را با این گنج و فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اردوی راهیان نور یک اردوی فرهنگی و تربیتی است که در قالب بازدیدی از مناطق عملیاتی غرب کشور، مطلع‌الفجر گیلانغرب، بازی دراز، قصرشیرین و مرصاد انجام می‌شود.

وی گفت: در این دوره دانش‌آموزان متوسط دوم نظری و هنرستان فنی و حرفه‌ای پایه دهم به صورت یک روزه با حضور راوی (برای بیان ایثار و جانفشانی رزمندگان و شهدا) و روحانی (برای بیان مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان) به مناطق عملیاتی غرب استان اعزام می‌شوند.

قره‌تپه ادامه داد: از تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اعزام دانش‌آموزان پسر شروع شده و امروز آخرین مرحله اعزام برداران است که دانش‌آموزان شهرستان روانسر، پاوه، باینگان و نوسود اعزام شدند و از فراد اعزام دختران شروع و تا ۱۶ اسفندماه ادامه دارد که در هر مرحله حدود ۲۶۴ نفر اعزام می‌شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول