اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برنامه‌ریزی برای رفع کمبود زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در تلاش هستیم کمبودهای حوزه زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها را جبران کنیم.

برنامه‌ریزی برای رفع کمبود زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در یک‌سال‌و نیمی که در سازمان امور دانشجویان بودم اقدامات بسیاری صورت گرفته است، که این اقدامات در حوزه‌های دانشجویان بین الملل، سلامت، ورزش که ۴ المپیاد برگزار کردیم که المپیاد‌ها شامل المپیاد دختران و پسران بوده است‌.

وی افزود: در حوزه ساخت ملزومات ورزشی در خوابگاه‌های دخترانه از پارسال در تلاش هستیم و به امید خدا ادامه پیدا خواهد کرد و هرچیزی که ما بتوانیم اولا توازن را در حوزه ورزش و بتوانیم نابرابری‌ها را کاهش دهیم که نابرابری‌ها هم در حوزه جغرافیایی و هم در حوزه جنسیتی وجود دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر در خوابگاه دخترانه کمبودی داشته باشیم که در پسران بیشتر داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برابری ایجاد کنیم.

* اصل ما،توازن است

داداش پور با توجه به اینکه اصل مورد توجه ما توازن است،گفت: چنانچه نابرابری‌ جغرافیایی در دانشگاه‌ها وجود دارد آن کمبود را رفع کنیم و در حوزه دختران و پسران در حوزه زیرساخت‌های ورزشی کمبودی داریم آن را جبران کنیم.

وی افزود: ما ۴ المپیاد برگزار کردیم و المپیاد ورزش‌های قهرمانی، همگانی، شاهد و ایثارگران و دانشجویان بین الملل که در هر ۴ المپیاد هیچ تفاوتی بین دختران و پسران ایجاد نکردیم و سعی بر این بود تا المپیاد‌ها در محور دختران و پسران باشد و طبیعی است این اقدامات ادامه داشته باشد و در اینجا به دنبال تمایز بین دختران و پسران نیستیم. 

داداش پور اظهار داشت: ورزش برای ما مهم است و برای گروه دختران و پسران واجب و ضروری است و می‌خواهیم به دنبال این موضوع باشیم.

داداش پور درباره اهداف سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: تمام تلاش ما این بوده و به برنامه‌های مربوط به ۱۴۰۱ رسیده‌ایم و در جهت منابع هم دچار مشکل بودیم ولی اگر بخواهم بگوییم در سال ۱۴۰۱ شاهد تغییر ریل به سمت تحول بیشتر بودیم و هچنین بتوانیم نگرش‌ها را تغییر دهیم در این باره  موفق بودیم و اقدامات اجرایی بسیاری را انجام دادیم و در تمام حوزه‌ها، برنامه‌ها و اداره کل‌ها برنامه‌های جدید با رویکرد جدید در حال اجرا است و طبعا فقط به ۱۴۰۱ محدود نمی‌شود و به سال‌های آتی موکول می‌شود.

داداش پور افزود: ما تمام تلاشمان بر این است که سازمان امور دانشجویان را خانه دانشجویان قرار دهیم و برای حوزه دانشجویی تلاش کنیم تا نیاز‌های دانشجویی را در حوزه‌ها مختلف و خدمات رفاهی، آموزشی رفع کنیم و قسمتی که به سازمان امور دانشجویان وابسته است را به بهترین نحو انجام دهیم.

* برنامه‌های در سال ۱۴۰۲ ادامه ۱۴۰۱ است 

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: ما خوشبختانه توانستیم تمام اجزائی که تعریف کرده بودیم را ۴ ساله قرار دهیم و بخش مهم برنامه‌ها کارها تداوم سال‌های بعد است و پیوسته عمل می‌کنیم و بخشی از اقدامات ممکن است در سال آینده انجام شود چراکه اقدامات و پروژه‌ها سالیانه‌ است..

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول