اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صدور اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد

معاونت آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور اولین مجوز تطبیق تاسیس کودکستان های استان خبر داد.

صدور اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدجلال رحیمی گفت: در گذشته مهدکودک ها متولی دیگری داشت که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اکنون به مأمن و دامان متولی اصلی خود، یعنی آموزش و پرورش بازگشته است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا جلسات توجیهی و اطلاع‌رسانی جامع کارشناسان به متقاضیان مراکز کودکستان ها پیرامون تبیین فرآیند تطبیق مجوز تاسیس در سامانه smttk.gov.ir سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، منجر به استقبال و افزایش میزان ثبت درخواست متقاضیان در سامانه شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد ۲۰۵ درخواست تطبیق مجوز تاسیس کودکستان‌های کهگیلویه وبویراحمد در سامانه شهرستان‌ها ومناطق در حال بررسی است.

رحیمی بیان کرد: با همکاری و تلاش اعضای هسته گزینش استان پرونده تعداد ۱۲۰ نفر از متقاضیان مورد بررسی قرار گرفتند و جهت طرح در شورای نظارت بر کودکستان های استان به رابط سامانه استانی ارجاع داده شدند که تاکنون ۵۸ نفر از انها به تایید شورای برنامه ریزی ونظارت بر کودکستان‌ها‌ی استان رسیدند.

معاون آموزش ابتدایی استان در ادامه تصریح کرد: با تلاش رابطین سامانه در سطح شهرستان ها و مناطق، هسته گزینش استان و اعضای کارگروه شورای نظارت بر کودکستان های استان تا پایان اسفند فرایند تطبیق مجوز تاسیس کودکستان ها در استان را به پایان خواهیم رساند و برای تمامی افراد متقاضی گواهی مجوز تطبیق صادر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: بر اساس شیوه نامه وزارتی همه کسانیکه از آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی مجوز مهدکودک و پیش دبستانی دارند باید برای  تطبیق مجوزهای تاسیس خویش به سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به نشانی smttk.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول