اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارق ریل قطار در قرچک دستگیر شد

فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری سارق ریل های قطار و کشف حدودا 400 کیلو ریل مسروقه خبر داد.

سارق ریل قطار در قرچک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ یدالله طهماسبیان فرمانده انتظامی قرچک عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 13 باقر آباد شهرستان قرچک، در حال گشت زنی در محله پوئینک به فردی به هویت معلوم که قصد خرید و فروش ریل های مسروقه راه آهن را داشته مشکوک که جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

وی گفت: فرد مذکور با مشاهده مامورین قصد متواری شدن را داشته که بلافاصله با بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی نامبرده به همراه حدودا 400 کیلو ریل مسروقه کشف شده دستگیر و به کلانتری 13 باقر آباد دلالت داده می شود.

سرهنگ طهماسبیان افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه از متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و نهایتا با قرار روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا سامانه پیامکی 110211 اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول