اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پورسلمان: فعلا دو شغله نیستم/ ساخت سالن را از خرداد آغاز می‌کنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: با توجه به اینکه حکمی برای ریاست فدراسیون دریافت نکرده‌ام دو شغله نیستم.

پورسلمان: فعلا دو شغله نیستم/ ساخت سالن را از خرداد آغاز می‌کنیم

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد روند کاری‌اش پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: در حال حاضر مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم و همچنین اردوی مشترک با نوجوانان عراق را در حال برگزاری هستیم. تا پایان سال کارمان فشرده است و 5 اعزام را هم در پیش داریم متأسفانه از لحاظ مالی یک مقدار در مضیقه هستیم اما تلاش می‌کنیم مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه آیا از مدیرکلی ورزش و جوانان یزد استعفا خواهد داد یا خیر، گفت: فعلا استاندار و وزیر ورزش توافق کردند تا پایان سال بمانم. البته استاندار علاقه‌مند است که یکسال دیگر در آنجا فعالیت کنم.

وی در مورد اینکه آیا در حال حاضر دوشغله محسوب می‌شود یا خیر،‌گفت: الان چون حکم ریاست را دریافت نکردم و در یزد هم سرپرست هستم، دو شغله نیستم. تا زمانی که کاری به ما نداشته باشند کارمان را انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه تغییر و تحولاتی در فدراسیون رخ خواهد داد  یا خیر گفت: تغییراتی را در دوران سرپرستی در کمیته‌ها و سازمان لیگ و همچنین تیم‌های ملی انجام دادیم و فکر می‌کنم در حال حاضر کافی باشد.

پورسلمان در مورد اینکه اسپانسر فدراسیون مشخص شده است یا خیر،‌گفت:‌ دو سه گزینه خوب مدنظر داریم. تلاش می‌کنیم که به این سمت و سو برویم که هم زیرساخت‌ها را درست کنیم و هم در اعزام‌ها مشکلی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه در انتخابات گفتید وزیر ورزش قول زمین سه هزار متری به شمشیربازی داده است چه زمانی ساخت سالن را آغاز می‌کنید، گفت: برنامه ما این است که از خرداد ماه کار ساخت و ساز را آغاز کنیم و پایان آن هم به بودجه و مسائل مالی بستگی دارد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه آیا بی‌خیال سالنی که کشتی صاحب آن شده است، شدید یا خیر، عنوان کرد: به نظر من دبیر در بحث اجرایی و ساخت و ساز می‌تواند یک الگو برای سایر فدراسیون‌ها باشد و حتی مجسمه‌اش باید در ورزشگاه آزادی ساخته شود! البته اگر کشتی آن سالن را نمی‌گرفت ما به فکر ساخت سالن نمی‌افتادیم و مطمئن باشید سالن جدید را خیلی بهتر از قبلی که در اختیارمان بود برای تیم‌های ملی می‌سازیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول