اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پورسلمان: توپ ما الان روی خط دروازه است/ سنگ نبارد و سیل نیاید،مدال المپیک می گیریم!

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر بخواهیم فوتبالی نگاه کنیم توپ شمشیربازی روی خط دروازه است و با برنامه ریزی خوب وارد گل می شود.

پورسلمان: توپ ما الان روی خط دروازه است/ سنگ نبارد و سیل نیاید،مدال المپیک می گیریم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا پورسلمان پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: انتخابات به هرحال برگزار شد و روسای هیات ها و اعضای مجمع رای دادند. امروز باید وفاق و همدلی در ورزش کشور و به خصوص شمشیربازی باشد. ممنونم از دوستان که به من و اعضای هیات رئیسه رای دادند. اگر بخواهیم فوتبالی به قضیه نگاه کنیم باید بگویم که توپ ما الان روی خط دروازه است و با نگاه ویژه و برنامه ریزی مناسب می توانیم آن را وارد دروازه کنیم، این گلزنی هم کسب مدال المپیک.

وی ادامه داد: در بخش بانوان هم استعدادهای خوبی داریم ومی توانیم به مدال های بازی های آسیایی و المپیک دست پیدا کنیم. این مهم در سطح برنامه های رقابتی و قهرمانی ما است. از سوی دیگر توجه ویژه به هیات های استانی و نسل سازی هم داریم و آنها را دنبال می کنیم. یک برنامه راهبردی و عملیاتی هم برای فدراسیون آماده کردیم که مجلد آن آماده شده و براساس آن اتفاق های خوبی برای شمشیربازی رقم خواهد خورد.

رئیس جدید فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: موضوع بسیار مهم و چالش برانگیز ما هم بحث امکانات و تجهیزات است که به دنبال راهکارهای جدی هستیم تا شمشیربازان با وسایل و امکانات به روز مبارزه کنند.

پورسلمان در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی تیم های ملی تغییر می کند یا خیر، گفت: در اسلحه سابر بزرگسالان نسبتا خوب کار می کنیم و دست نخواهید زد و در سایر اسلحه ها بررسی هایی را انجام می دهیم. یک شورای برنامه ریزی داریم که موضوعات فدراسیون به آن شورا ارجاع داده می شود. اعتقاد به کار مشورتی دارم و در اسلحه های مختلف از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد. اگر یک مربی ورزشکارش در تیم های ملی باشد دعوت می کنیم که در کادر فنی قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی می توانیم به مدال المپیک برسیم، تاکید کرد: ببینید ما تلاش مان را می کنیم. در جلسات ارزیابی که داشتیم محکوم به کسب مدال در بازی های آسیایی هستیم. اساس کار ما هم کسب نتیجه و مدال در المپیک است و قول می دهیم این  اتفاق بیفتد. تلاش من این است که امکانات لازم را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بگیرم و خوشبختانه رابطه خوبی هم با مسئولان داریم. البته به این کار بسنده نمی کنیم و بخش خصوصی را هم پای کار آوردیم. تلاش می کنیم اتفاقات خوبی برای بچه ها رقم بخورد و اگر از آسمان سنگ نبارد و در زمین سیل جاری نشود، ما مدال المپیک می گیریم!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول