اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نظر ChatGPT در مورد شخصیت های ماسک و ترامپ

چت بات ChatGPT ماسک و ترامپ را به عنوان شخصیت‌های مورد بحث و جنجال‌برانگیز فهرست کرده است.

نظر ChatGPT در مورد  شخصیت های ماسک و ترامپ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گجتنو، ایلان ماسک و دونالد ترامپ توسط ChatGPT به عنوان چهره عمومی جنجالی در نظر گرفته شدند. کاربر توییتر Issac Latterell روز یکشنبه شخصیت‌هایی که در فهرست ChatGPT بحث برانگیز در نظر گرفته می‌شوند را به اشتراک گذاشت.

او در توییتی نوشت: ChatGPT شخصیت هایی مثل ترامپ و ماسک را به عنوان افراد بحث برانگیز، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و جف بزوس بنیانگذار آمازون را غیرقابل توجه فهرست کرده است.

ربات هوش مصنوعی علاوه بر این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین را به عنوان جنجال‌برانگیز برچسب‌گذاری کرد؛ که باید به شیوه‌ای ویژه با آنها رفتار شود. با این حال این چت بات بنیانگذار مایکروسافت و اپرا وینفری را به عنوان غیر جنجالی برچسب گذاری کرد.

هفته گذشته، ماسک هشدار داد که هوش مصنوعی یکی از بزرگترین خطرات برای آینده تمدن بشر است، زیرا ChatGPT نشان داد که این فناوری فوق العاده پیشرفته شده است. ماسک یکی از بنیانگذاران OpenAI بود، شرکت آمریکایی که چت بات مولد هوش مصنوعی ChatGPT را توسعه داد.

توانایی ChatGPT که آذر ماه گذشته توسط OpenAI راه‌اندازی شد در پاسخ به سؤالات پیچیده با انسجام و وضوح ظاهری، بسیاری از کاربران را در رویای انقلابی در آموزش، تجارت و زندگی روزمره غرق می کند. اما برخی از کارشناسان هوش مصنوعی توصیه می‌کنند که باید در مورد استفاده از آن احتیاط کنید.

ChatGPT بر روی ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده مولد (GPT) ساخته شده است، مدل هوش مصنوعی که به عنوان یک ترانسفورماتور شناخته می شود و برای اولین بار در گوگل اختراع شد و رشته ای از متن را می گیرد و اتفاقات بعدی را پیش بینی می کند. این چت بات با ارائه بازخورد به پاسخ‌های مختلف به مدل هوش مصنوعی دیگر (که خروجی را دقیق تنظیم می‌کند) GPT را بهبود می‌بخشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول