اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰ کاروان دانشجویی از همدان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی همدان از اعزام بیش از 2 هزار دانشجو در قالب ۲۰ کاروان دانشجویی از استان همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

۲۰ کاروان دانشجویی از همدان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

حمید پورحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام ۲۰ کاروان دانشجویی از دانشگاه‌های استان همدان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: این اعزام از نهم تا ۲۴ اسفندماه انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور، فنی و حرفه‌ای، صنعتی همدان و اسدآباد از ۹ تا ۱۲ اسفندماه خواهد بود گفت: اعزام دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی همدان ۱۰ تا ۱۳، دانشگاه بوعلی سینا ۱۰ تا ۱۴، دانشگاه آزاد همدان ۱۱ تا ۱۵، دانشگاه‌های ملایر ۱۲ تا ۱۶، دانشگاههای نهاوند و تویسرکان ۱۳ تا ۱۶ و دانشگاه فرهنگیان مقصودی ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه پیش‌بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در خصوص اعزام خواهران نیز اظهار کرد: دانشگاه‌های نهاوند ۱۵ تا ۱۸، دانشگاه علوم پزشکی همدان ۱۶ تا ۱۹ ، دانشگاه بوعلی سینا، فرهنگیان و شهید باهنر همدان ۱۶ تا ۲۰ اسفند، دانشگاه‌های زینب کبری (س)، صنعتی همدان و تویسرکان ۱۷ تا ۲۰،  دانشگاه آزاد همدان و دانشگاه‌های ملایر ۱۸ تا ۲۲ و دانشگاه های پیام نور، جهاد دانشگاهی، علمی کاربردی و اسدآباد ۲۱ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به اعزام دانشجویان اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی rahnoor.ir و دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر در این اعزام شرکت کنند.

پورحسینی با بیان اینکه یک روحانی و یک مداح در هر اتوبوس همراه دانشجویان خواهند بود خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی، اقامه نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و ... از برنامه‌های جانبی این اردو خواهد بود.

وی اردوی راهیان نور را یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم و موثر در دانشگاه‌ها در راستای تقویت معنویت دانست و بر ضرورت توجه بیش از پیش آن تاکید داشت. 

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول