اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازگشایی گردنه روستای کزلک آبیک با برف ۱.۵ متری

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک از بازگشایی سه کیلومتر از ۱۱ کیلومتر راه ارتباطی گردنه روستای کزلک این شهرستان از برف با ارتفاع ۱.۵ متری، پس از دو روز تلاش راهداران خبر داد.

بازگشایی گردنه روستای کزلک آبیک با برف ۱.۵ متری

جواد افشارفرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: به دنبال بارش برف سنگین در اواخر هفته گذشته ۱۱ کیلومتر از گردنه زیاران به سمت روستای کزلک، مسدود شده بود که ۸ کیلومتر آن بازگشایی شد. 

وی افزود: سه کیلومتر آخر راه ارتباطی گردنه روستای کزلک که میزان ارتفاع برف به ۱.۵ متر می رسید، مسدود بود که روز گذشته با وجود سرما و یخ زدگی و استقرار ماشین آلات موفق نشدیم نسبت به برفروبی و بازگشایی این مسیر اقدام کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک بیان کرد: امروز با استقرار ماشین آلات شامل دو دستگاه لودر و زنجیر و...، نسبت به بازگشایی سه کیلومتر باقی مانده راه ارتباطی روستای کزلک اقدام شد. 

افشارفرد افزود: کمتر از پنج خانوار در روستای کزلک ساکن بودند که دارای آذوقه بودند و مشکل خاصی نداشتند، از سویی هیچ خوردوی گرفتار در برف هم در گردنه کزلک شاهد نبودیم.

روستای کزلک از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک و از مناطق کوهپایه ای این شهرستان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول