اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش‌ از ۱۲ تن مواد غذایی در مناطق برفی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۲ تن مواد غذایی، اقلام دارویی و آرد در روستاها و شهرهای شهرستان‌های درگیر برف استان توزیع شد.

توزیع بیش‌ از ۱۲ تن مواد غذایی در مناطق برفی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه ۴۶ حادثه در چهارمحال و بختیاری رخ داد که ۲۵ حادثه از این تعداد برف و کولاک بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در این حوادث ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل ۵۵۵ نیروی امدادی به ۱۰ هزار و ۱۶ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه ۵۱ آمبولانس به مناطق محاصره در برف اعزام شد، ادامه داد: طی بارش‌ها به علت مسدود شدن راه‌های مواصلاتی بیشتر امدادرسانی‌ها هوایی انجام شد که از ۲ بالگرد هوانیروز و ۲ بالگرد هلال احمر برای این عملیات‌ها استفاده شد.

مثنوی بیان داشت: در این مدت ۲۳ سورتی پرواز در استان انجام شد تا سه بیمار شامل یک نوجوان ۱۳ ساله و دو کودک و ۹ مادر باردار به بیمارستان منتقل شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در این مدت بیش از ۱۲ تن مواد غذایی شامل بسته‌های غذایی هلال‌احمر و ستاد فرمان امام(ره)، اقلام دارویی و آرد در روستاها و شهرهای شهرستان‌های درگیر برف توزیع شد.

وی در پایان گفت: اکنون نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند و ما آمادگی کامل جهت انتقال بیماران یا امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را داریم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول