اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رادان: با هنجارشکنی ها برخورد قاطع می‌کنیم

فرمانده فراجا ضمن تأکید بر اینکه با هنجارشکنی‌ها و ناامن‌کنندگان نظم جامعه برخورد قاطع می کنیم، گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه خط قرمز پلیس بوده و ناجا در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رادان: با هنجارشکنی ها برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دفتر امام‌جمعه رشت، با بیان اینکه دشمن در تلاش برای برهم زدن وحدت میان نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در کشور وحدت و همدلی خوبی میان نیروهای مسلح وجود دارد که این نگاه همدلانه منجر به هراس در میان دشمن شده است.

وی خط قرمز نیروی انتظامی را ایجاد آرامش در جامعه دانست و گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در این راستا در کنار سایر نیروهای مسلح از هیچ تلاشی برای ایجاد امنیت در مرزهای کشور و جامعه دریغ نمی‌کند.

فرمانده فراجا با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنی‌ها و ناامن‌کنندگان نظم جامعه بیان کرد: جمهوری اسلامی امنیت و پایداری خود را مدیون خون پاک شهیدان است و در برای حفظ این میراث گران‌بها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

رادان با تأکید بر مردمی بودن نیروی انتظامی در کشور افزود: یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور مردمی بودن آن است که خوشبختانه تاکنون این مهم تحقق پیدا کرده و به یک الگوی مدیریتی در جهان مبدل شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول