اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۲۰0 مجوز جدید صید برای صیادان هرمزگانی صادر شد

استاندار هرمزگان با اشاره به موافقت سازمان شیلات ایران با صدور ۲۰۰ مجوز صیادی از اشتغال نفری ۱۷۵۰ نفریِ این مجوزها در استان هرمزگان خبر داد.

۲۰0 مجوز جدید صید برای صیادان هرمزگانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در این زمینه اظهار کرد:  در تلاش هستیم در حوزه شیلات طرح‌های جدیدی در استان آغاز شود.

وی با اشاره‌ای به تکمیل زنجیره‌ی تولید در پرورش ماهی در قفس، اظهار داشت: همراستا با تلاش برای توسعه آبزی‌پروری و در پهنه‌های آبی و خاکی(مزارع پرورش میگو)، با همراهی و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیگیریِ اخذ مجوز جدید صید برای صیادان استان را نیز در دستورکار قرار دادیم که ماحصل آن موافقت با صدور ۲۰۰ مجوز صید جدید در استان هرمزگان است. 

دوستی عنوان‌کرد: این مجوزها شامل ۱۵۰ مجوز قایق صیادی و ۵۰ فقره مجوز لنج برای صیادی در آب‌های دور است که حاصل آن ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۷۵۰ نفر خواهد بود و می‌تواند رضایت جامعه صیادی استان به ویژه صیادان بومی را به همراه داشته باشد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول