اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

علت توقف ساخت بزرگترین پارکینگ پایتخت چه بود؟

مدیرعامل شرکت اراضی عباس آباد گفت: مدیران وقت نسبت به ساخت بزرگترین پارکینگ تهران اهتمام نداشتند.

علت توقف ساخت بزرگترین پارکینگ پایتخت چه بود؟

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس ، محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت اراضی عباس آباد در خصوص احداث پارکینگ‌های اظهار کرد: یکی از کارها و سندهای اراضی عباس آباد، میدان فرهنگ است که قرار است همه رویدادهای بزرگ از این میدان شروع شود و به پل طبیعت برسد و همچنین قرار است ذیل این میدان پارکینگ بسیار بزرگی احداث شود که در حوزه حمل و نقل عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردمی که به باغ کتاب، باغ هنر، پارک آب و آتش و... مراجعه می کنند، می‌توانند به راحتی از این پارکینگ استفاده کنند و برای جابه‌جایی مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت اراضی عباس آباد بیان کرد: در طرح جامع پایتخت این پارکینگ مطرح شده بود اما به لحاظ حقوقی و اعتبارات ساخت آن متوقف شده بود زیرا قواعد حقوقی خاصی دارد.

وی یادآور شد: البته مدیران وقت نسبت به چنین مسئله ای اهتمام نداشتند اما شهردار تهران اهتمام جدی برای ساخت این پارکینگ دارد و نیمه شعبان تجهیزات کارگاه آن انجام می شود و سپس در یک روز معین افتتاح می شود.

حجازی تاکید کرد:  لازم به ذکر است که این پارکینگ یکی از  بزرگ ترین پارکینگ های تهران است و حداقل ظرفیت ۳ هزار خودرو را دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول