اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کمک هزینه ازدواج، تولد فرزند، کمک هزینه مهدکودک ها، خدمات درمانی، حق عائله مندی، اولاد و ... در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری کرج توسط اعضای شورای شهر بحث کارشناسی شد.

لایحه جوانی جمعیت به شورای شهر کرج رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در جلسه کمیسیون تلفیق، گفت: لایحه جوانی جمعیت در کمیته منابع انسانی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بررسی و بر اساس قانون تصمیم گیری و تصمیم سازی شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به موضوعات مهم در حوزه زنان و خانواده، مسایل مربوط به جمعیت، ازدواج، فرزندآوری، اعطای تسهیلات به خانواده‌ها برای تامین مسکن، حوزه بهداشت و سلامت مسایل معیشتی و رفاهی کارکنان، سیاست‌های تشویقی برای بانوان و موضوعات بسیار مهم در این قانون دیده شده است.

منعمی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری بایستی بسته های تشویقی را با هماهنگی و بررسی کمیته منابع انسانی و اداره رفاه به شهروندان ارائه کند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج به سیاست‌های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: این قانون نافی حمایت ها و تشویق های متفاوت مندرج در سایر قوانین مصوب شده شورای شهر در راستای افزایش جمعیت نیست و در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مصوب خواهد شد

وی در پایان خواستار تخصیص بیمه خدمات درمانی پاکبان ها و سبزبانان شهرداری در بودجه ۱۴۰۲ شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول