اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مخالفت وزارت علوم با نیمه متمرکز شدن رشته آموزش ابتدایی/ گزینش آموزش و پرورش صوری است؟

دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: با این روش فعلی و مخالفت وزارت علوم با نیمه متمرکز شدن رشته آموزش ابتدایی، عملا کار گزینش آموزش و پرورش صوری است و با دقت انجام نمی‌شود.

مخالفت وزارت علوم  با نیمه متمرکز شدن رشته آموزش ابتدایی/ گزینش آموزش و پرورش صوری است؟

سید امیرمحمد خرازانی نماینده وزیر آموزش و پرورش در هیأت مرکزی گزینش و دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به مخالفت وزارت علوم  با نیمه متمرکز شدن رشته آموزش ابتدایی، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان و انتخاب افراد صالح و سالم برای شغل معلمی، با این روش فعلی و مخالفت وزارت علوم با نیمه متمرکز شدن رشته آموزش ابتدایی، عملا کار گزینش صوری است و با دقت انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با این روش گزینش، امکان اشتباه و خطا زیاد خواهد بود، افزود: مگر می‌شود ۶۰ هزار نفر را در مدت ۱۵ روز گزینش کرد؟

خرازانی تصریح کرد: اکنون که وزارت علوم قصد عدم همکاری با آموزش و پرورش را دارد، بهتر است کار گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان را هم خودشان انجام دهند و البته پاسخگو مردم و نظام هم باشند.

به گزارش فارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به نامه وزیر آموزش و پرورش در خصوص معرفی چند برابر ظرفیت و انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی برای رشته آموزش ابتدایی در آزمون سراسری، اعلام کرد: امکان پذیرش نیمه متمرکز رشته آموزش ابتدایی وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول