اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخصیص اعتبار برای تکمیل استخر اردستان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با پیگیری های انجام شده، خوشبختانه ردیف اعتباری پروژه استخر اردستان حل شده همچنین اعتباری نیز برای این پروژه پیش‌بینی شده و کار های نهایی تخصیص اعتبار در حال انجام است.

تخصیص اعتبار برای تکمیل استخر اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردستان، اظهار داشت: یکی از پتانسیل‌های بزرگ استان اصفهان وجود خیران است و همان‌طور که خیران در زمینه‌هایی از جمله مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان و... فعالیت می‌کنند، در حوزه مسائل ورزشی نیز افراد خیر در سطح استان وجود دارند.

وی افزود: خوشبختانه در استان اصفهان وجود خیران در عرصه ورزشی به‌خوبی فراهم شده و تلاش ما بر این است که این اتفاق‌ها بدون دغدغه برای فرد خیر و مجموعه خیران ورزشی استان رقم خورده و پیش رود.

محمدی با اشاره به بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردستان، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با پیگیری‌های انجام شده پروژه ورزشی زورخانه شهر اردستان در آینده‌ای نزدیک و حتی‌الامکان تا عید غدیر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیگیری اداره فنی مهندسی ورزش استان بر پروژه‌های ورزشی استان، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان اردستان خیران بزرگی داریم که از انسان‌هایی پیشرو هستند و می‌توان با پیگیری مسئولان شهرستان اردستان از ظرفیت‌های خیران استفاده کرد و باید فضا و میدان را برای خیران فراهم کرد تا بدون دغدغه فعالیت کنند.

وی در خصوص پروژه ورزشی استخر اردستان، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه ردیف اعتباری این پروژه حل شده همچنین اعتباری نیز برای این پروژه پیش‌بینی شده و کارهای نهایی تخصیص اعتبار در حال انجام است و منتظر مبادله موافقت‌نامه هستیم که به‌محض دریافت موافقت‌نامه پروژه فعال خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه آینده خوبی برای ورزش اردستان وجود دارد و با اشاره به بازدید از تمرینات کشتی شهرستان، خاطرنشان کرد: این‌ها نشات گرفته از پتانسیل و ظرفیت‌های خوب شهرستان اردستان در حوزه ورزشی است و شاید در آینده قهرمانان ورزشی کشور از شهرستان اردستان باشند.

سرانه ورزشی خوبی در اردستان وجود دارد

همچنین، سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان گفت: در شهرستان اردستان یکی از موضوعات موردتوجه ما، مسائل ورزشی است چرا که در این شهرستان سرانه ورزشی خوبی وجود دارد همچنین پروژه‌های ور‌زشی ناتمامی نیز وجود دارد و در کنار این‌ها نیز یک‌سری پروژه‌ها در مرحله مرمت و بازسازی مانده هستند.

وی ادامه داد: ورزش‌های پهلوانی در شهرستان اردستان پرطرفدار است و در این راستا نیز هیئت‌های ورزشی فوق‌العاده وجود دارند که اکثر افراد در این ورزش‌ها از قشر نوجوانان و دهه‌ هشتادی‌ها هستند.

احمدی‌طبا با اشاره به وجود خیران در شهرستان و فعالیت‌های بزرگی که انجام داده‌اند، بیان کرد: نیاز است که کمک ویژه در حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی شهرستان اردستان داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول