اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پس از بارش های اخیر جداول شهری و معابر شست و شو شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از شستشوی جداول و رفت و روب معابر این منطقه پس از بارش های اخیر خبر داد.

پس از بارش های اخیر جداول شهری و معابر شست و شو شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علیرضا علی بخشی اظهارکرد:  پس از بارش برف عملیات شستشوی معابر شهری منطقه به شکل ویژه در قالب طرح بهار جان ها به اجرا در آمده است.

وی افزود: به دو روش عملیات شستشو  جداول و رفت و روب  معابر منطقه به اجرا در می آید.روش نخست به شکل مکانیزه و روش دوم از طریق نیروی انسانی رفت و روب و شستشوی حاشیه بزرگراه و معابر اصلی جداول و گاردریل ها در معابر اصلی و فرعی اجرا خواهد شد.

 محسن زرین شهردار ناحیه ۵ منطقه22 گفت: با هدف خدمات رسانی به شهروندان،نگهداشت مطلوب شهر، توسعه فضای سبز و در قالب اجرای طرح بهاران خدمت شهرداری این ناحیه اقدام به نظافت و رفت و روب و عملیات شستشو جارو بزرگراهی در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید خرازی نمود.

 وی ادامه داد:نیاز سنجی و بررسی های لازم به منظور  اجرای این طرح در بزرگراه های سطح ناحیه انجام و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها اجرا می شود.پاکسازی، بهسازی و کاشت گونه های مقاوم به خشکی، نورپردازی و ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری اجرای اقدامات عمرانی، نصب گاردریل و تجهیزات ترافیکی در طول طرح بهاران خدمت صورت می پذیرد که هدف اصلی آن ارتقاء رضایتمندی، بهبود کیفیت نگهداشت شهر، بهسازی زیرساخت‌های شهری و خدمت‌رسانی بهینه و بی وقفه به شهروندان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول