اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استمرار راه شهیدان؛ وظیفه‌ای ملی و همگانی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

استمرار راه شهیدان؛ وظیفه‌ای ملی و همگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه تعدادی از معاونان و مدیران و مسؤول امور ایثارگران شرکت برق منطقه‌ای سمنان و نیز معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با حضور در منزل یکی از خانواده شهدای کارکنان این شرکت، با آنان دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این دیدار گفت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

وفایی بیان کرد: این شرکت نیز همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ضمن گفت‌وگو با خانواده شهید حمیدرضا محمدی‌کیا، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و روند پیگیری مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

محمدحسن عبداللهی، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود هم در این دیدار از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت برق منطقه‌ای سمنان در امور ایثارگران و خانواده همکاران شهید قدردانی کرد.

شهید حمیدرضا محمدی‌کیا در تیرماه 1367 در عملیات مرصاد در منطقه عملیاتی دهلران به اسارت نیروهای بعث عراق درآمد و پس از 24 ماه دوران اسارت، در سوم شهریور 1369 به میهن اسلامی بازگشت.

شهید محمدی‌کیا در نهم دی‌ماه 1369 به استخدام شرکت برق منطقه‌ای درآمد. وی در این مدت از جراحات ناشی از اثرات بمباران شیمیایی رنج می‌برد و سرانجام در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران به شهادت رسید.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول