اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تأمین خوراک آبزیان در بوشهر از طریق «فرادانه»

مدیر بهره‌برداریگروه صنعتی «فرادانه» گفت: امسال یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر عرضه خوراک حوزه آبزی پروری‌ داشته‌ایم به‌طوری که حدود ۴۰ هزار تن خوراک حوزه آبزی‌پروری این استان توسط فرادانه تامین شد.

تأمین خوراک آبزیان در بوشهر از طریق «فرادانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی رضوی مدیر بهره‌برداری گروه صنعتی «فرادانه» شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مجموعه فرادانه با هدف تامین خوراک حوزه آبزی‌پروری، کار خود را از سال ۱۳۸۹ به استان بوشهر توسعه داد.

مدیر بهره‌برداری گروه صنعتی فرادانه افزود: ما در استان بوشهر ابتدا با تعداد محدودی پرورش‌دهنده ماهی و میگو کار خود را شروع کردیم و پس از آنکه، آبزی‌پرورها بازخورد خوب کیفی و کمی فرادانه را مشاهده کردند و تعامل مناسب این مجموعه با طرف دیگر قرارداد را دیدند، کم‌کم تعداد درخواست به همکاری‌ها در این استان افزایش یافت به‌طوری که اکنون ما با ۴۰۰ آبزی‌پرور در استان بوشهر همکاری داریم‌.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود ۴۰ هزار تن خوراک حوزه آبزی‌پروری در استان بوشهر را تامین کرده‌ایم، اعلام کرد: امسال ۴۰ درصد فروش ما به دلیل استقبال از کیفیت محصولات، در استان بوشهر انجام شده‌است.

این مقام مذکور ادامه داد: برای آینده فرادانه در این استان ما دو هدف‌گذاری داریم؛ یکی از این اهداف توسعه بخش فروش باتوجه به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است و هدف دوم توسعه محصول با حمایت از بخش‌آبزی‌پروری برای ماهیان دریایی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر عرضه خوراک حوزه آبزی پروری‌ داشته‌ایم، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال آینده تا ۵۰ هزار تن در استان بوشهر عرضه خوراک آبزی‌پروری خواهیم داشت. 

رضوی با اشاره به اینکه فرادانه در استان بوشهر، انواع محصولات آبزی‌پروری ازجمله خوراک ماهیان دریایی، میگو و ماهیان گرمابی را تامین می‌کند، تصریح کرد: بیشترین بخش فروش و تقاضا در استان بوشهر، در بخش تامین خوراک میگو است‌.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول