اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بارش ۳۰ میلیمتری باران در «طبر» خراسان شمالی ثبت شد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: شبانه روز گذشته ۳۰.۷ میلیمتر بارندگی در ایستگاه طبر بجنورد ثبت شد که بیشترین میزان در استان را دارد.

بارش ۳۰ میلیمتری باران در «طبر» خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی کمالی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: در شبانه روز گذشته ۳۰.۷ میلیمتر بارندگی در ایستگاه طبر بجنورد ثبت شد که بیشترین میزان در استان را دارد.

وی گفت: خوشبختانه در بیشتر ایستگاه های استان بارش باران و برف ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: بارش پراکنده برف امروز ادامه دارد و سامانه بارشی به تدریج از بعد ازظهر از استان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: تا اواسط هفته آتی جوی نسبتا پایدار در استان حاکم است و از اواخر وقت دوشنبه شب و در روز سه شنبه افزایش وزش باد پیش بینی شده است.

کمالی تصریح کرد: دمای هوا امشب در سردترین ساعات تا ۶ درجه کاهش می یابد و از فردا تا صبح چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای منهای سه درجه سانتیگراد سردترین و یکه سعود شهرستان راز و جرگلان با بیشینه دمای ۹ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای بجنورد صفر و بیشینه دمای آن پنج درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول