اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله: همه مواضع سازمان ملل و شورای امنیت به نفع دشمنان ماست

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان امنیت با هدف قرار دادن سطح فرهنگی و فکری امت، با خطرناک‌ترین شیوه این امت را هدف قرار داده است.

رهبر انصارالله: همه مواضع سازمان ملل و شورای امنیت به نفع دشمنان ماست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمنان سطح فکری و فرهنگی امت را هدف قرار داده‌اند، گفت که دشمنان منابع درسی را در تمامی مراحل آموزشی هدف قرار داده و سعی کردند مسئله فلسطین را از منابع درسی حذف کردند.

الحوثی گفت که دشمنان به نام آزادی بیان با طرح‌ها و سازوکار هدفمند سعی می‌کنند به تمامی مقدسات اسلامی از جمله حرمت قرآن کریم در میان مسلمان ضربه بزنند.

وی تصریح کرد که دشمنان امت با ایجاد بحران‌های سیاسی از آن بهره‌برداری کرده و برای ایجاد دودستگی‌های بیشتر تلاش می‌کنند. 

الحوثی همچنین گفت که دشمنان از طریق ایجاد گروه‌های تکفیری و اعمال فشار بر رژیم‌ها جهت تسهیل عملیات‌های آن‌ها، اقدام به بر هم زدن امنیت کردند.

وی افزود که دشمنان همه انواع سلاح‌ها حتی سلاح هسته‌ای را به کشورهای متجاوز ارائه می‌کنند در حالی که کشورهایی که هدف قرار گرفته‌اند را از این سلاح‌ها محروم می‌کنند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان، امتی می‌خواهند که هیچ قدرتی برای دفاع از خود نداشته باشد و برای این منظور برای تحریم واردات سلاح به هر کشوری که قصد هدف قرار دادن آن را دارند، تلاش می‌کنند.

الحوثی گفت که دشمنان از تمامی اشکال ظلم و اقدامات جنایتکارانه علیه ملت فلسطین استفاده می‌کنند و مواضع سازمان ملل متحد و شورای امنیت علیه ملت‌های امت ما و به نفع همه مواضع دشمنان است.

وی افزود: آمریکایی‌ها با احداث پایگاه‌های نظامی به دنبال گسترش سیطره بر کشورهای ما هستند و آن‌ها از طریق دلار سعی می‌کنند بر ثروت ملت‌ها سلطه پیدا کرده و هر کشوری که از آن‌ها تبعیت نمی‌کند با اعمال محاصره اقتصادی آن را مجازات می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین تأکید کرد که سکوت به معنای تسلیم شدن است و اگر ما در برابر حملات آمریکا سکوت کنیم همه چیز در دنیا و آخرت را از دست خواهیم داد.

وی گفت که ما امروز در موضع مقابله با خطرات قرار داریم و مرحله‌ای که در آن اخبار تجاوزات علیه امت خود را دنبال می‌کردیم به پایان رسیده است، اگر آن‌ها خواهان صلح هستند، راه روشن است و کلید آن پرونده انسانی و هدف آن نیز پایان دادن به تجاوزات، محاصره و اشغالگری است.

بنابر گزارش شبکه المسیرة، الحوثی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، افزایش شهرک‌سازی‌ها، مصادره اراضی، شکنجه اسرا و تجاوزات روزمره علیه مسجدالأقصی گفت: ما ملت یمن بایستی برای هر گونه حادثه احتمالی در فلسطین آماده باشیم و اگر امور به سمتی پیش برود که نیازمند مداخله ملت‌های اسلامی باشد، ما حاضریم که در کنار ملت فلسطین مداخله کنیم.

وی افزود: کسانی که با دشمن اسرائیلی همدستی می‌کنند، شریک تجاوزات آن علیه حقوق ملت فلسطین و تجاوز علیه این ملت هستند و در حالی که دشمن به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد، سازشکاران روابط خود را با این رژیم تقویت می‌کنند که این یک ننگ و عار و مخالفت صریح با قرآن کریم است.

الحوثی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی یک رژیم موقتی و سرنوشت آن نابودی است و این وعده‌ای است که در قرآن کریم داده است.

 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول