اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پل شهرک صنعتی شرق سمنان زودتر تعیین تکلیف شود

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خواستار تعیین تکلیف پل شهرک صنعتی شرق سمنان و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام محورهای این استان شد.

پل شهرک صنعتی شرق سمنان زودتر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رجایی‌فرد، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان عصر امروز در حاشیه نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان، هم‌افزایی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مرتبط را از مهم‌ترین عوامل ارتقای ایمنی و به‌تبع آن کاهش تصادفات خواند.

وی گفت: در نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان، آمار تصادفات محورهای برون‌شهری و تعیین تکلیف پل شهرک صنعتی شرق سمنان موردبررسی و تحلیل قرار گرفت.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال، پیش‌بینی افزایش سفرها در نوروز پیش رو و قرارگیری استان سمنان در کریدور اصلی سفر به مشهد مقدس، اتکا به ارائه آمار و ارقام در خصوص شناسایی نقاط پرتصادف و عوامل حادثه‌ساز در حوزه راه کافی نبوده و برای سنجش میزان ایمنی در جاده‌ها باید به استانداردها و تعاریف ایمنی جاده رجوع کنیم.

رجایی‌فرد هم‌افزایی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مرتبط را از مهم‌ترین عوامل ارتقای ایمنی خواند و گفت: با توجه به اینکه آثار مثبت این اقدام در کاهش حوادث رانندگی بسیار قابل‌ملاحظه است، استفاده از توان علمی و دانش گروه‌های فنی نیز در برنامه‌ریزی تصمیمات مناسب به‌عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین راهکارها تلقی می‌شود.

وی تأکید کرد: توجه به صیانت از حریم راه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام محورها در نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی در حوزه تصادفات می‌تواند در کاهش کمیت و شدت تصادفات و تلفات جاده‌ای مؤثر باشد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزایش اعتبارات بهبود ایمنی راه با اولویت اقدامات زودبازده و افزایش نظارت و حضور پلیس در محورها را از دیگر عوامل مؤثر در ایمنی جاده‌ها دانست و یادآور شد: همگی باید به فکر اتخاذ تدابیر لازم برای سفرهای نوروزی پیش رو بوده تا حداقل تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی رقم بخورد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول