اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پارک اسکان برای مدیریت بحران زلزله در دماوند احداث شود/ لزوم آمادگی لازم برای کاهش خسارات زلزله احتمالی

امام جمعه دماوند با بیان اینکه احداث پارک اسکان برای مدیریت بحران زلزله مد نظر باشد، گفت: فرمانداری آمادگی لازم برای کاهش خسارات زلزله احتمالی را ایجاد کند.

پارک اسکان برای مدیریت بحران زلزله در دماوند احداث شود/ لزوم آمادگی لازم برای کاهش خسارات زلزله احتمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: با توجه به زلزله اخیر در منطقه مشاء و وجود گسل زلزله در این نقطه لازم است که همگان نسبت به کسب آمادگی لازم در موقع وقوع زلزله اقدام کنند.

وی افزود: احداث پارک اسکان برای مدیریت بحران زلزله در مناطق مختلف شهرها و روستاهای شهرستان دماوند باید مد نظر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باشد.

امام جمعه دماوند گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش نشانی و امداد و نجات جدید، در مناطق مورد نیاز مخصوصاً در منطقه زلزله خیز مشاء مورد توقع است.

فتاح‌دماوندی تاکید کرد: فرمانداری باید آمادگی لازم برای کاهش خسارات زلزله احتمالی را از طریق برگزاری مانور های عملیاتی و تمرینات لحظه‌ای در اقشار مختلف ایجاد کند، همچنین مجهز شدن آتش‌نشانی‌ها به ادوات لازم یک ضرورت است.

وی در ادامه بیان کرد: نادیده گرفتن تبلیغات منفی دشمن و نترسیدن از تهدیدهای بدخواهان و حضور عزت‌آفرین شما در صحنه‌های گوناگون از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را محافظت و تقویت کرد.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: ما در زمینه های مختلفی پیشرفت و موفقیت داشتیم اما بیان کامیابی‌ها به معنی انکار ناکامی‌ها و زخم ها نیست.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول