اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم با وجود سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند

امام جمعه دهاقان با تاکید بر اینکه حضور سلایق مختلف مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن پیام مهمی داشت، گفت: کسانی که فکر می‌کردند باید با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، فهمیدند که اگر حکومتی به جای حکومت فعلی بیاید، حکومتی نیست که به آن‌ها و خواسته‌هایشان توجه کند و حکومتی مانند داعش مستقر خواهد شد.

مردم با وجود سلایق مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار داشت:  پیامبر اکرم(ص) در ۲۷ رجب، در سرزمین جاهل و خشن شبه جزیره عربستان  مبعوث به رسالت شدند اما در آن زمان به جز تعدادی از افراد سرشناس و فرهیخته، مابقی مردم بر انگیخته نشده بودند.

وی با اشاره به شرایط دوران پیامبری حضرت محمد(ص) افزود: خرافات، فساد، قتل، قمار، ربا ، شراب و سرقت در سطح این جامعه خشن وجود داشت و پیامبر در میان چنین مردمی مبعوث شدند.  

رضوانی با بیان اینکه این مسائل تنها محدود به عربستان نبود، بیان کرد: در ایران نیز به اشکال مختلف عادت‌های غلط و خرافاتی وجود داشت، ولی یکی از امتیازاتی که حتی قبل از بعثت پیامبر هم  در میان مردم ایران وجود داشت عدم توجه به بت‌های سنگی و چوبی بود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به حضور پرشور مردم  در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم‌ما در این شرایط سخت اقتصادی این‌ چنین از نظام و انقلاب حمایت کردند و مسؤولان باید در رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور سلایق مختلف مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن پیام مهمی داشت، عنوان کرد: کسانی که فکر می‌کردند باید با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، فهمیدند که  اگر حکومتی به جای حکومت  فعلی بیاید، حکومتی نیست که به آن‌ها و خواسته‌هایشان توجه کند و حکومتی مانند داعش مستقر خواهد شد.

رضوانی با اشاره‌ به موضوع مداخلات غیر قانونی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان گفت: رایزنی‌های مختلفی در رابطه با مسأله  آموزش و پرورش شهرستان با مدیرکل، وزیر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد و گفتیم که این مسائل تمام شود و ادامه پیدا نکند و در این راستا دخالت در این‌باره اصلا شایسته افراد ذی نفوذ نیست.

امام جمعه دهاقان خطاب به مسوولان گفت: به خواست مردم انقلابی ومتدین دهاقان تمکین کنید وبه سعایت‌ها ودخالت‌های خلاف قانون بعضی از افراد ذی نفوذ ترتیب اثر ندهید.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول