اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مسوولان در خصوص پادگان فرهنگی تاریخی ۰۷ خرم‌آباد اقدام اساسی انجام دهند

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم لرستان انتظار دارند مسوولان در خصوص پادگان فرهنگی تاریخی ۰۷ خرم‌آباد اقدام اساسی انجام دهند و کاری کنند که هم حق ارتش پرداخت شود و هم این بنای تاریخی برای استفاده عموم باقی بماند.

مسوولان در خصوص پادگان فرهنگی تاریخی ۰۷ خرم‌آباد اقدام اساسی انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: امروز سالروز رحلت حضرت ابوطالب عموی بزرگوار پیامبر اکرم(ص) است، شخصیتی که تمام داشته‌های خود را در جهت پیشبرد اهداف اسلام به کار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه هفته پیش‌رو مصادف شده با ۲۷ رجب سالروز مبعث نبی مکرم اسلام که این عید فرخنده را به همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه سرپرست خانواده موظف به تبلیغ دین در یک خانه است، افزود: گاهی این سرپرست پدر و گاهی مادر است، در خانواده بزرگ مومنین نیز از زمان بعثت تا کنون و حتی قبل از بعثت، محور دین‌داری و مسوول تبلیغات و آموزش‌های دینی پیامبر اکرم(ص) بوده و هست.

شاهرخی یا اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشت: مردم ما می‌دانند که نظام اسلامی در کارهای اساسی و زیرساخت‌ها خوب عمل کرده و خدمات گسترده و فراوانی را با وجود توطئه‌های بین‌المللی و تحمیل جنگ انجام داده است.

وی تصریح کرد: ما با تورم و بیکاری و گرانی روبه‌رو هستیم و مردم از این مشکلات رنج می‌برند و برخی شهرهای ما همچون خرم‌آباد ظاهری در حد و اندازه مرکز استان ندارد، ولی این موارد نباید موجب نادیده گرفتن اقدامات اساسی صورت گرفته شود.

امام جمعه خرم‌آباد به سفر ریاست جمهوری به کشور چین اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسوولین با اجرای توافق‌نامه گام‌های بلندی در راستای رشد اقتصادی بردارند.

شاهرخی ادامه داد: مردم لرستان انتظار دارند مسوولان در خصوص پادگان فرهنگی تاریخی ۰۷ خرم‌آباد اقدام اساسی انجام دهند و کاری کنند که هم حق ارتش پرداخت شود و هم این بنای تاریخی برای استفاده عموم باقی بماند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره از فضیلت حجاب و عفاف برخوردار بوده و هستند، افزود: حجاب یک امر شرعی و قانونی است و البته نباید ابزاری برای تنازع شود.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تقدیر از عمل مقام معظم رهبری مبنی بر فرمان عفو برخی زندانیان، افزود: افرادی که آزاد شدند باید توجه کنند که بار دیگر در دام تبهکاران گرفتار نشوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول