اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| جزئیات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد اعلام شد

میز دانشجو در این قسمت به توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته(غیر پزشکی) می‌پردازد.

میز دانشجو| جزئیات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد اعلام شد

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ میز دانشجو در این قسمت به  توضیحات بخشنامه و دوره آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته(غیر پزشکی) می‌پردازد.

* سه درس زبان یک واحدی جایگزین زبان سه واحد:

درس های یک واحدی (زبان عمومی_ ترکیبی۱،۲،۳) در سه نیم سال  جایگزین (زبان انگلیسی عمومی) می‌شود و درس دو واحدی (زبان انگلیسی پیش دانشگاهی_ ترکیبی ) جایگزین  (زبان پیش دانشگاهی) ارائه می‌شود.

دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ و بعد در آغاز نیمسال تحصیلی به صورت برخط(آنلاین)در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و با توجه به نمره اکتسابی در آزمون پت ارزشیابی  و برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی_ ترکیبی و یا زبان انگلیسی عمومی_ ترکیبی۱ جایابی خواهند شد.

در صورتی که  ترم گذشته درس زبان را گذرانده اید لازم نیست در آزمون شرکت کنید و مجدد این درس را بگذرانید.

کلاس های این درس ۶ هفته آموزشی در سامانه وادانا برگزار خواهد شد و استاد درس آنلاین با ارزیابی از دانشجویان افرادی که موفق به اخذ نمره قبولی نشوند را به کلاس حضوری زبان انگلیسی ارجاع می‌دهد که این کلاس ها به صورت دو جلسه در هفته های هفتم و هشتم برگزار می‌شود و پس از هفته هشتم آموزشی نیز  این روال مجددا تا  پایان ترم تکرار خواهد شد.

دانشجویانی که در کلاس های آفلاین نمره حد نصاب را کسب نکرده باشند باید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند حضور در این کلاس‌ها برای دانشجویانی که موفق به اخذ نمره شده‌اند اختیاری است.

* ترکیب و شیوه برگزاری جلسات درسی و محتوای آموزشی در سه بخش ارائه می‌شود:

بخش اول شامل کلاس های غیر برخط (آفلاین) که طی ۱۲ جلسه  به طور متمرکز کشوری در سامانه برگزار می‌شود.

بخش دوم شامل کلاس های برخط آنلاین است که توسط اعضای  هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی طی۱۲ جلسه در سامانه برگزار می‌شود.

بخش سوم شامل کلاس های حضوری است که در ۴ جلسه توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

امتحان دوره زبان انگلیسی در پایان ترم به صورت حضوری و سراسری در تمامی واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود و نمره به صورت ترکیبی از نمرات اخذ شده در آزمون آفلاین و امتحان پایان ترم است که شرط قبولی این است که دانشجویان باید حداقل ۵۰ درصد نمره نهایی امتحان پایان ترم را کسب کنند.

برای دانشجویانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در این دوره اول آزمون نشده اند این آزمون مدت دادن در هفته سوم آموزشی نیمسال جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول