اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیشرفت جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها، موجب خشم دشمنان شده است

امام جمعه کوهبنان گفت: از دل تحریم‌ها شاهد پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم که این پیشرفت‌ها موجب بغض و خشم دشمنان و بدخواهان شده است.

پیشرفت جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها، موجب خشم دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان این هفته با تبریک عید مبعث اظهار کرد: مردم در ضلالت و گمراهی بودند که برای رشد و هدایت آنان، اجرای قسط و عدل، خداوند پیامبران خصوصا نبی مکرم اسلام(ص) را مبعوث کرد و شکستن غل و زنجیر، نفی و مبارزه با شرک و طاغوت، دعوت به توحید، افزایش اتحاد و همدلی، دعوت به صبر، اصلاح فرد و جامعه، هدایت عامه مردم، تکمیل ایمان، تقوا و...از دیگر اهداف بعثت هستند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: سفر رئیس‌جمور به چین موفقیت‌آمیز بود در حالی که هر دو کشور در تحریم هستند اما استقلال نشان از پویایی و پیشرفت دو کشور دارد و با تنظیم قراردادها شاهد شکستن تحریم آمریکا هستیم.

 وی ابراز داشت: از دل تحریم‌ها شاهد پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم و این سفر موجب خوشحالی دوستان انقلاب و بغض و خشم دشمنان و بدخواهان شد.

 حجت‌الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن وفاداری خود به انقلاب، مطیع بودن به ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند و به دشمنان و بدخواهان نه گفتند در حالی که پیام مردم استقامت و حمایت از جمهوری اسلامی بود.

 وی ابراز داشت: حضور گسترده مردم در صحنه نتیجه حماسه حقیقی، پرشور، بانشاط و پرمحتوا بود و پیشرفت با نگاه انقلابی، همت بزرگ و اتحاد ملی محقق می‌شود.

مسؤولان در پی حل مشکلات معیشتی مردم باشند

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت نیز با اشاره به فضایل پیامبر(ص) اظهار داشت:خیلی از کارها به خاطر این به نتیجه نمی‌رسد که در آن تقوا رعایت نمی‌شود و راه رسیدن به اخلاص نیت پاک است.

 وی تصریح کرد: توطئه دشمن با حضور مردم خنثی می‌شود و ۲۲ بهمن مردم حضور خیلی خوبی داشتند و به وظیفه خود عمل کردند.

 محمدزاده با بیان اینکه مسؤولان باید به وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و برای حل مشکلات اقتصادی باید رونق تولید انجام شود و از نخبگان در اداره امور کشور استفاده شود.

 امام جمعه شهرستان بافت بر لزوم توجه جدی به ایجاد اشتغال و تسریع در احداث مسکن ملی اشتغال برای جوانان و ساخت منزل، مسکن ملی باید برای مردم انجام شود، تصریح کرد: مدیرانی که توانایی که انجام امور را ندارند و انقلابی عمل نمی‌کنند، حذف شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رابطه ایران و چین را راهبردی دانست و گفت: ارتباطات این دو کشور باید بیشتر شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول