اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بیانیه محفل سینمایی آرمان در پایان جشنواره فیلم فجر

محفل سینمایی آرمان در بیانیه پایانی جشنواره فجر اعلام کرد: بازسازی ساختارهای فرهنگی با ظرفیت‌های مردمی ممکن است.

بیانیه  محفل سینمایی آرمان در پایان جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری فارس، محفل سینمائی آرمان، محفلی دانشجوئی و مردمی است که در ایام جشنواره فیلم فجر با برگزاری نشست‌های تخصصی به موضوع امید در سینما و ادبیات پرداخت.

این محفل مردمی که باهمت جمعی از دانشجویان و طلاب شکل‌گرفته است تنها راه نجات فرهنگ کشور را توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی از طریق فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی می‌داند و با بیانیه‌ای از ادامة فعالیت‌های خود خبر داده است.

در این بیانیه آمده است:

محفل سینمایی آرمان با همکاری اساتید حوزوی و دانشگاهی، طلاب و دانشجویان، تشکل‌های مردمی و دیگر کانون‌های فرهنگی هنری در جهت اصلاح برآمدند تا با شکل‌دادن حرکتی مردمی با رویکرد اصلاح سینما از طریق توجه به ادبیات فارسی بتوانند گفتمان‌سازی لازم را برای بازسازی ساختارهای فرهنگی آغاز نمایند. محفل سینمایی - دانشجویی آرمان در طی ایام برگزاری جشنواره فجر به اکران تمام فیلم‌ها به همراه نشست‌های نقد و بررسی پرداخت. نشست‌هایی که به بررسی فضای حال حاضر سینمای ایران و بررسی ظرفیت‌های ادبی این مرزوبوم برای تولید فیلم می‌پرداختند.

محفل سینمایی آرمان در راستای بازسازی ساختارهای فرهنگ در جهت امیدبخش شدن سینما به دنبال ایجاد ارتباط مستمر بین ظرفیت‌های مغفول ادبیات انقلاب اسلامی و سینما است.

 خشت اول این حرکت خودجوش مردمی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به یاری خدا و همیاری شما مخاطبین محترم نهاده شد. این محفل مردمی ضمن قدردانی از بذل عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسماعیلی که زمینة این حرکت بابرکت را ایجاد کردند و با تشکر از فعالان مردمی که با حضور و همراهی خود، مردمی‌سازی فرهنگ را به نمایش گذاشتند اعلام می‌دارد، تا رسیدن به قله‌های آرمانی انقلاب اسلامی در عرصة فرهنگ و هنر از پا نخواهد نشست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول