اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امکانات و تجهیزات سپاه به کمک مردم کوهرنگ آمد/ رفع نیازهای غذایی و زیستی مردم در اولویت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از گسیل امکانات، تجهیزات و نیروهای امدادی و خدمت‌رسان سپاه‌، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای رفع مشکلات بحران ناشی از برف در چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ خبر داد.

امکانات و تجهیزات سپاه به کمک مردم کوهرنگ آمد/ رفع نیازهای غذایی و زیستی مردم در اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف گفت: امکانات، تجهیزات و نیروهای امدادی و خدمت‌رسان سپاه‌، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای رفع مشکلات بحران ناشی از بارش برف در چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ به میدان آمده است.

سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه ادامه داد: عملیات امداد و خدمت‌رسانی سپاه برای رفع مشکلات ناشی از برف سنگین و پُرحجم استان چهارمحال و بختیاری و منطقه کوهرنگ که منجر به انسداد راه‌های ارتباطی روستایی و اختلال در زندگی مردم این منطقه شده آغاز گردید.

وی اظهار داشت: ‌از هنگام بروز بحران با دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه یگان‌های سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری و ظرفیت‌های مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا با هماهنگی ستاد بحران استان و همراهی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به میدان امداد و خدمت وارد شدند.

شریف افزود: عملیات امداد و خدمت‌رسانی سپاه و سایر دستگاه‌ها در شرایط بسیار دشوار جوی در تمامی نقاط استان در حال انجام است و ماشین‌آلات مهندسی سپاه و خودروهای سنگین و راهسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حال برف‌روبی  امدادرسانی جاده‌ای و گشایش راه‌های ارتباطی روستاهای محاصره در برف هستند و تاکنون شمار قابل توجهی از مسیرها بازگشایی شده‌ است.

وی، رفع بخشی از نیازهای غذایی و زیستی مردم گرفتار در برف چهارمحال و بختیاری به ویژه منطقه کوهرنگ را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در این عرصه برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه استان و ناحیه عشایری و ده‌ها گروه جهادی بسیج با حضور در شهر کوهرنگ و روستاها در حال برف‌روبی  پشت‌بام منازل مردم به ویژه ساکنان سالخورده و توزیع موادغذایی و تامین نیازهای ضروری دیگر  آنان هستند.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: به فضل الهی عزم  و اراده همه جانبه دستگاه‌های اجرایی سازمان‌های امدادی و خدماتی و نیز نیروهای مسلح با عبور از شرایط بحران در اسرع وقت شاهد بازگشت منطقه به وضعیت عادی خواهیم بود و ظرفیت‌های سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز تا آن زمان در کنار مردم خواهد بود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول