اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پرداخت ۳۵۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اخراسان جنوبی گفت: این نهاد حمایتی از ابتدای امسال353 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد بیکار نیازمند پرداخت کرد.

پرداخت ۳۵۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان خراسان جنوبی

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهاردشت: این نهاد حمایتی از ابتدای امسال  ۳۵۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد و افراد بیکار نیازمند پرداخت کرد.

وی گفت: با پرداخت این تسهیلات ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد و افراد غیر مددجو که بیکار و جزو دهک ۱ تا ۵ جامعه هستند ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، افزود: هم اکنون دو هزار پرونده پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نیز در ۱۴ بانک عامل استان باز است و متقاضیان در انتظار دریافت این تسهیلات هستند.

عرب ادامه داد: پارسال نیز ۶ هزار و ۵۴۶ فرصت شغلی با تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شد که بر اساس راستی آزمایی ها، بیش از ۹۵ درصد آن‌ها منجر به ایجاد و پایداری صد درصدی فرصت شغلی شده است.

پایان پیام/ ۳۶۳۵/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول