اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تجهیزات امدادی ۴ استان برای کمک به کوهرنگ بسیج شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه برف‌روب با یک تیم عملیاتی از استان تهران، یک دستگاه آرگو از استان اصفهان، یک دستگاه آمبولانس از استان کهگیلویه و بویراحمد و یک بالگرد از استان خوزستان به کوهرنگ اعزام شده است.

تجهیزات امدادی ۴ استان برای کمک به کوهرنگ بسیج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود مثنوی امشب در جلسه ستاد بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: از ابتدای طرح زمستانه تاکنون به ۲۲ هزار نفر امدادرسانی شد که ۴ هزار نفر آن‌ها در بارش‌های اخیر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: عمده امدادرسانی‌ها شامل انتقال بیماران به بیمارستان، رهاسازی خودروها، اسکان اضطراری، انتقال مادران باردار، آواربرداری و تخلیه آب از منازل بود.

مثنوی بیان داشت: به منظور سرعت بخشیدن امدادرسانی‌ها بالگردی در مرکز استان مستقر شده است، همچنین یک دستگاه برف‌روب با یک تیم عملیاتی از استان تهران وارد استان شده است.

وی ادامه داد: یک دستگاه آرگو از استان اصفهان، یک دستگاه آمبولانس از استان کهگیلویه و بویراحمد و یک بالگرد از استان خوزستان به کوهرنگ اعزام شده است.

مثنوی با بیان اینکه ۲۰ نیروی امدادی برای برف‌روبی منازل به کوهرنگ اعزام شدند، افزود: بنیاد مستضعفان برای تهیه مواد غذایی برای اهالی محصور شده در برف اعلام آمادگی کرده است و روستاهایی که در گردنه چری هستند نیز توسط استان خوزستان امدادرسانی می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه همچنان کمبود شدید در تجهیزات خودرو باقیست، گفت: خیر و داوطلبان بسیاری اعلام آمادگی برای کمک به بخش کوهرنگ کردند که قرار است نیازسنجی‌ها انجام و اعلام شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول