اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وضعیت امنیت در سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است/ عملکرد مطلوب نیروی انتظامی استان در ناآرامی‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان از آمادگی کامل فراجا برای تأمین امنیت در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه وضع کلی امنیت در استان سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است.

وضعیت امنیت در سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است/ عملکرد مطلوب نیروی انتظامی استان در ناآرامی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد:‌ آمادگی پرسنل فراجا برای تأمین امنیت در نقاط مختلف استان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

وی برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان سمنان در دوره مدیریتی جدید را برای نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تشریح کرد و گفت: تأمین امنیت پایدار وظیفه پلیس استان سمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان هم در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کار مؤثر در نیروی انتظامی با توجه به وسعت و دایره فعالیت آن، نیازمند مدیریت عالمانه و تلاش شبانه‌روزی است.

وی با یادآوری آموزه‌های دینی در خصوص تقویت پایه‌های امنیت گفت: مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند تا نسبت به تأمین امنیت عمومی در بخش‌های مختلف اقدام کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حضور به‌موقع نیروی انتظامی در صحنه‌های گوناگون شاخصه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد، افزود: اینکه مردم ببینند مأموران نیروی انتظامی در اماکن عمومی حاضر می‌شوند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

مطیعی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: خوشبختانه وضع کلی امنیت در استان سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است؛ اما این موضوع نافی ضرورت حضور فعال نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان نیست.

وی با اشاره به وقوع برخی جرائم نظیر سرقت در استان سمنان گفت: بسیاری از شهروندان استان سمنان به‌ویژه دامداران، باغداران و مدیران واحدهای تولیدی نسبت به تأمین امنیت محیط‌های شغلی خود دغدغه دارند که نیروی انتظامی باید نسبت به رفع آنها تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است، تصریح کرد: جسارت به خبرنگاران در استان سمنان یا ناامن کردن فضا برای سایر شهروندان دهن‌کجی به اقتدار نیروی انتظامی است و نباید تکرار شود.

مطیعی ایجاد و حفظ امنیت را مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی دانست و گفت: تأمین امنیت پایدار در استان نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط است.

وی با تقدیر از تلاش بخش‌های مختلف نیروی انتظامی در مدیریت حوادث ماه‌های گذشته در استان گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان در دوران ناآرامی‌ها مطلوب بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در مسائل اجتماعی گفت: امیدواریم اقداماتی نظیر برپایی میزهای مشاوره در کلانتری‌ها ادامه یابد.

مطیعی با بیان اینکه مراکز تجاری باید پیوست فرهنگی داشته باشند و نباید به فضایی ضدفرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: پلیس نسبت به سالم‌سازی اماکن تجاری استان اقدامات قانونی و مقتضی را انجام دهد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول