اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

روایت دیدار اتفاقی با مرد شماره یک هوافضای سپاه/ یاد حاج قاسم در دلها زنده شد

شب شهادت هفتمین پیشوای شیعیان بود و دل بچه های مسجد، غرق در ماتم امام موسی کاظم (ع). ناگهان حضوری از جنس نور، شور و حال عجیبی را بر قلب بچه های مسجد امام علی (ع) شهر کوار حاکم کرد، حضور یار قدیمی حاج قاسم و کسی که صهیونیست ها از شنیدن نامش هراس دارند؛ سردار امیرعلی حاجی زاده.

روایت دیدار اتفاقی با مرد شماره یک هوافضای سپاه/ یاد حاج قاسم در دلها زنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان کوار، مثل هر شب وضو ساختم و آماده رفتن به مسجد شدم. شب شهادت پدر بزرگوار امام هشتم بود و امام جمعه شهر، پس از اقامه نماز، قرار بر سخنرانی داشت.

صف‌های به هم پیوسته تشکیل و نماز جماعت مغرب و عشا اقامه شد و تعقیبات را خواندیم. حاج آقا موسوی انور، امام جمعه شهرمان شروع به سخنرانی کرد و از فضایل باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) سخن گفت.

در همین حال، حضور مردی از جنس نور که یار قدیمی حاج قاسم بود و هیبت سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم را در دل‌ها زنده می‌کرد، جمع‌مان را متعجب و شوق‌زده کرد.

درست می‌بینم؟ آیا  این خود اوست که پس از شهادت سردار دلها، فرمان پرتاب موشک به قلب تروریست‌ها را داد؟ 

نزدیک‌تر رفتم و با دقت نگریستم. نماز را با معنویت خاصی با همراهانش اقامه کرد و با ما در سوگ هفتمین پیشوایمان نشست.

آری، خود او بود، سردار امیر علی حاجی‌زاده که دشمن از حضور با صلابتش در منطقه هراس دارد و او را حاج قاسمی دیگر تلقی می‌کند.

مردم، نگران مسائل اقتصادی خود نباشند

جوانان و قدیمی‌ترهای مسجد یکی یکی با او دست داده و سلام و احوالپرسی کردند. یکی از جوانان مسجد جلو رفته و پس از مصافحه با سردار، با او درددل کرد. سردار مطلبی را با این جوان انقلابی در میان گذاشت که حرف دل خیلی از ما‌ مردم است. سردار به او گفت: «ما می‌دانیم مردم نگران اقتصاد هستند اما ان‌شاءالله اگر مردم صبور باشند، اقتصاد هم سر و سامان داده خواهد شد.»

تداعی یاد پدر موشکی ایران

نوجوانان و قدیمی‌های مسجد به همراه امام جمعه شهر، گرد سردار حلقه زدند و با او عکس یادگاری گرفتند. نمازگزاران در صحن و حیاط مسجد هم، سردار را رها نمی‌کردند. آنها در صحن مسجد هم با او عکس یادگاری گرفتند. جوانی تا آخرین لحظات خروج سردار از مسجد با او در گوشی صحبت می‌کرد. چه دیدار شیرینی برای ما بود، دیداری که یاد سردار دلها و پدر موشکی وطن را برایمان زنده کرد.

گزارش نویس: فاطمه دیباور

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول