اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارتش به میدان آمد/ محور شهرضا-سمیرم بازگشایی شد+ تصاویروفیلم

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا با اشاره به بازگشایی محور شهرضا-سمیرم گفت: از ساعت ۱۰ شب گذشته تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه مشغول بازگشایی محور شهرضا به سمیرم بودیم و کلیه خودروها اعم از سبک و سنگین که در این محور در برف و بوران مانده بودند را نجات دادیم.

ارتش به میدان آمد/ محور شهرضا-سمیرم بازگشایی شد+ تصاویروفیلم

عبداله کیان‌نژاد فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در ساعت ۹ شب گذشته با دریافت پیامی از فرماندار شهرضا مبنی بر اینکه محور شهرضا به سمت سمیرم برف و بوران و کولاک شدیدی ایجاد شده و مردم بسیاری در برف گرفتار شدند، به محض دریافت این پیام هماهنگی‌های لازم با ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان انجام شد و تیم ۱۰ نفره‌ای به سرپرستی بنده با ۵ دستگاه خودرو کراز وینچ‌دار که می‌تواند کلیه خودورها را بکسل کند به این محور اعزام شد.

 

وی افزود: از ساعت ۱۰ شب گذشته تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه مشغول بازگشایی محور شهرضا به سمیرم بودیم و کلیه خودروها اعم از سبک و سنگین که در این محور در برف و بوران مانده بودند را نجات دادیم.

 

 

کیان‌نژاد تصریح کرد: بالغ بر ۵۰۰ دستگاه خودرو را یدک کشیدیم و با تلاش و کوشش گروه ۲۲ توپخانه ارتش محور شهرضا به سمیرم در ساعت ۱۵ امروز به طور کامل بازگشایی شد به شکلی که حتی یک خودرو در داخل محور نبود به غیر از خودروهایی که صاحبان‌شان خودرو را کنار جاده رها کرده و بازگشته بودند.

 

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش شهرضا تصریح کرد: این امر خوشحالی مردمی که در برف گرفتار شده بودند را به دنبال داشت و یک بار دیگر ارتشیان شعار ارتش فدای ملت را معنا بخشیدند.

 

وی تصریح کرد: ارتش که خودروها را جابجا می‌کرد عوامل راهداری با بولدوزر برف‌ها را برف‌روبی کردند و هیچگونه برفی در حال حاضر در سطح جاده نیست و ارتفاع برف در کنار جاده در بعضی جاها به ۸۰ تا یک و نیم متر می‌رسید.

 

 

کیان‌نژاد با اشاره به حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، استاندار، مدیرعامل هلال احمر و مدیرکل راهداری اصفهان در این محور و تقدیر از عملکرد ارتش و عوامل امدادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور شهرضا به سمیرم بازگشایی شده است و مسیر برگشت محور سمیرم به شهرضا نیز در حال بازگشایی است.

 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول