اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صحت‌سنجی ۸۵ درصد اطلاعات سامانه اشتغال همدان/ بررسی چرایی عدم اختصاص کافی اعتبار برای طرح‌های اشتغالزا

استاندار همدان با بیان اینکه ۸۵ درصد اطلاعات سامانه اشتغال استان صحت‌سنجی شد گفت: باید عدم اختصاص کافی اعتبارات برای طرح‌های اشتغالزایی در استان علت‌یابی و مشخص شود.

صحت‌سنجی ۸۵ درصد اطلاعات سامانه اشتغال همدان/ بررسی چرایی عدم اختصاص کافی اعتبار برای طرح‌های اشتغالزا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به همدان ۱۴ هزار میلیارد تومانی اعتبار در نظر گرفته شده که از این مبلغ یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد از اطلاعات سامانه ثبت اشتغال در دستگاه‌های اجرایی استان صحت‌سنجی شده است گفت: در تلاش هستیم با پرداخت بقیه اعتبارات سفر رییس جمهور رونق خوبی در کسب و کار استان و توسعه بخش‌های مختلف به ویژه در بعد اقتصادی ایجاد کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط در اشتغال باید جلسات هماهنگی برای دریافت تسهیلات را با بانک‌ها برگزار کنند افزود: برای هر بانک یک کارنامه ایجاد شده که بر اساس آن تکلیف و عملکرد بانک‌ها بررسی و نمره به آنها داده و برای وزارت اقتصاد، مدیرعامل بانک مربوطه و وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید عدم اختصاص کافی اعتبارات برای طرح‌های اشتغالزایی در استان علت‌یابی و مشخص شود اضافه کرد: تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران در شهرستان‌ها اقدام شایسته‌ای است اما با توجه به اینکه سرنوشت یک شهرستان به این تعاونی‌ها داده می‌شود در انتخاب هیات مدیره باید دقت کافی انجام شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه بانک‌ها نباید از تکالیفی که مجموعه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تعیین کرده‌اند سر باز زنند گفت: رویکرد اشتغال و تولید بر مبنای اشتغال دانش‌بنیان در اولویت و محوریت کارها باشد.

پایان پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول