اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده سپاه هرمزگان: حمایت از تعاونی‌های کوچک سبب تقویت اشتغال می‌شود

شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه هرمزگان: حمایت از تعاونی‌های کوچک سبب تقویت اشتغال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در ستاد فرماندهی سپاه امام سجاد استان برگزار شد.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این جلسه بیان کرد: بسیجیان در اتفاقات مختلف و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و... در خط مقدم امدادرسانی هستند و در حال خدمت به مردم هستند و بعضی از آنان پیگیر مسئله اشتغال نیز می باشند.

وی افزود: جا دارد از ظرفیت و پتانسیل افراد متخصص که پایبند به آرمان های نظام هستند جهت اشتغال استفاده شود ، تشکیل و حمایت از شرکت و تعاونی  های کوچک که با استفاده از  ظرفیت های محدود خصوصی می توانند فعالیت کنند را در دستور کار قرار  بدهیم و از آنان حمایت کنیم.

در تمام رشته‌ها، افراد توانمند بومی وجود دارد

مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: بر اساس درخواست هایی که برای اشتغال از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان می شود می‌توان به جرات گفت در تمامی رشته‌ها، افراد توانمند بومی داریم که می‌توانند در صنایع استان جذب شوند.

 وی افزود: در تابستان نرخ بیکاری در استان هرمزگان ۲۲/۶  بود و در فصل پاییز با کاهش ۱۱ درصدی روبرو شد و این آمار به ۱۱/۶ درصد رسیده است.

معین وزیری در ادامه، از آمادگی  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برای حمایت در حوزه توانمند سازی بسیجیان به ویژه در مباحث و کارهای فنی و همچنین  در حوزه ثبت تعاونی با محوریت بسیج و مساجد خبر داد.

در این نشست، عباس اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان نیز آماری از میزان بیمه شدگان در هر بخش و نیز سطح و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی تأمین اجتماعی استان و ارتقای خدمات درمانی این سازمان ارائه کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول