اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز: گزارش دقیقی از روند امور و زمانبندری پروژه متروی کرج ارائه شود

استاندار البرز البرز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج بر روی تکمیل پروژه های قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج متمرکز شوند، گفت: شهرداری کرج و متولیان راه اندازی قطار شهری و آزادراه شمالی کرج باید گزارش دقیق از روند امور و زمانبندی پروژه ها را اعلام و اجرایی کنند.

استاندار البرز: گزارش دقیقی از روند امور و زمانبندری پروژه متروی کرج ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی،  استاندار البرز، در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم تکمیل این پروژه‌ها با توجه به مطالبات و نیازهای مردمی، گفت: رشد و توسعه کلانشهر کرج و افزایش جمعیت و ترددهای درون و برون شهری مسبب ترافیک ها و نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: اکنون بیش از پیش به توسعه حمل و نقل عمومی بویژه راه اندازی قطاری شهری کرج و از سوی دیگر تکمیل کنارگذر شمالی کرج بمنظور کاهش بار ترافیکی ورودی شهر و انتقال ترددها به کمربندی شهر هستیم.

عبداللهی گفت: شهرداری کرج و متولیان راه اندازی قطار شهری و آزادراه شمالی کرج باید گزارش دقیق از روند امور و زمانبندی پروژه ها را اعلام و اجرایی کنند.

وی افزود: مهمترین هدف، تکمیل خط دو قطار شهری کرج و اتصال آن به ایستگاه شهید سلطانی است و از سوی دیگر برنامه ریزی شهرداری فردیس برای امتداد آن در فردیس، می باشد.

استاندار البرز گفت: دو پروژه قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، به نوعی آبروی استان هستند و ضرورت دارد شورای اسلامی شهر تا پایان دوره فعالیت خود نسبت به تکمیل و راه اندازی آنها تمرکز و اهتمام داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری کرج باید مجموعه درآمدهای خود از محل ارزش افزوده و... را بر روی تکمیل این دو پروژه متمرکز کند و از تعریف پروژه های جدید و غیرضروری خودداری کند.

عبداللهی گفت: امور را باید با تعامل و شکیبایی، بدرستی و حساب شده دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. باید با پیگیری ها و اطلاع رسانی دقیق، مردم را به این باور برسانیم که برای حل مشکلات و ارتقا رفاه و آسایش آنها مصمم هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول