اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باران به 2 قلعه تاریخی شهرضا آسیب وارد کرد+فیلم

به دنبال بارش شدید باران در شهرستان شهرضا ۲ قلعه ارزشمند تاریخی لطفعلی کیخا و یوسف خان احتشامی در روستای هونجان شهرضا دچار آسیب شد.

باران به 2 قلعه تاریخی شهرضا آسیب وارد کرد+فیلم

محمدحسن شبانی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به وضعیت آثار تاریخی این شهرستان بعد از بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: در حال حاضر در حال بررسی آثار تاریخی هستیم و برج کبوتر شهر منظریه بر اثر بارش باران آسیب دیده است.

وی افزود: با هماهنگی که با بخشداری مرکزی شهرضا انجام شده مقرر شد آثار تاریخی و ارزشمند روستاها بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

شبانی با بیان اینکه آثار تاریخی شهرضا تاکنون از بارش باران آسیب ندیده‌اند، گفت: دو دالان در شهر منظریه جزو آثار ارزشمند تاریخی است که آسیب دیده‌اند و کارشناسان میراث فرهنگی در حال بررسی آن هستند.

 

 

به گزارش فارس، به دنبال بارش شدید باران در شهرستان شهرضا ۲ قلعه ارزشمند تاریخی لطفعلی کیخا و یوسف خان احتشامی در روستای هونجان شهرضا دچار آسیب شد.

 

 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول