اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

وجود اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولدسازی برای فروش دروغ است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دبیر کارگروه مولدسازی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در مورد قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولد سازی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مازاد آموزش و پرورش و مولد سازی آن برای فروش دروغ است.

وجود اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولدسازی برای فروش دروغ است

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دبیر کارگروه مولدسازی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اردوگاه شهید باهنر نه‌ تنها در لیست املاک مازاد برای مولدسازی و فروش نیست، بلکه از یکی از سرمایه‌های فرهنگی آموزش و پرورش است و این وزارتخانه هیچ گاه سرمایه‌های فرهنگی خود را به فروش نمی‌گذارد.

وی گفت: اردوگاه شهید باهنر همه ساله پذیرای بسیاری از دانش‌آموزان سراسر کشور برای برگزاری جشنواره‌ها، اردوها و مسابقات کشوری دانش‌آموزی است و در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و متنوع سازی فضاهای یادگیری از آن استفاده می شود.

خان‌محمدی افزود: این اردوگاه یکی از اردوگاه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش است که تمامی کارکردهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی خود را انجام می دهد، لذا هیچ وقت در لیست املاک مازاد برای مولد سازی قرار نخواهد گرفت و چنین شایعاتی کذب است.

وی از ذی نفعان آموزش و پرورش خواست تا اخبار درست و صحیح را از مراجع رسمی به ویژه پورتال وزارت آموزش و پرورش دنبال کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول