اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارسال 500 سری جهیزیه به استان‌های محروم جنوب کشور

500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی، به همت خیران تهرانی تهیه و به نوعروسان و نیازمندان در استان‌های محروم جنوب کشور ارسال شد.

ارسال 500 سری جهیزیه به استان‌های محروم جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آیین توزیع 500 سری جهیزیه و 5 هزار بسته کمک معیشتی، به همت گروه‌های جهادی و خیران، با عنوان «رزمایش نبوی» همزمان با ایام دهه فجر و به مناسبت مبعث نبی اکرم(ص) با حضور جمعی از مسؤولان و خیران در شهر آفتاب برگزار شد. 

ایجاد اشتغال مانع بزهکاری می‌شود

غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستانی کل کشور در این آیین با تاکید بر ایجاد اشتغال جهت کاهش بزهکاری ها اظهار کرد: ایجاد اشتغال از مصادیق خیر، انفاق و صدقه به شمار می رود و این را می توان یک صدقه جاریه دانست لذا حمایت در زمینه کاریابی و اشتغال افراد با کمک دستگاه های مسئول حائز اهمیت است.

وی گفت: جلوگیری و پیشگیری از بزهکاری یا بزه دیدگی یعنی کسانی که در شرایطی هستند که شرایط برای بزه دیدگی آنها آماده است را باید مورد توجه قرار دهیم.

معاون دادستانی کل کشور ادامه داد: ضرورت توجه به بهداشت روانی و عاطفی هم در کنار کمک های مالی یک وظیفه انسانی است که تشکل ها باید به این نیازهای عاطفی نیز توجه داشته باشند.

 

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این مراسم با تاکید بر تقویت عدالت اجتماعی بیان کرد: حرکت های خودجوش مردمی و سازمان ها  در جامعه می تواند بخشی از مشکلات مردم  در مناطق محروم و استان های کم برخوردار به ویژه در دورترین نقاط کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه در فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس از حرکت های خودجوش مردمی حمایت می کنیم افزود: ان‌شاءلله در گام دوم انقلاب با حمایت از این حلقه های میانی که برای خدمت رسانی به مردم به صحنه آمده اند بتوانیم زودتر و در مسیر هموارتر عدالت را محقق کنیم.

رئیس فراکسیون سازمانهای مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب سنگین تر شدن مسئولیت مسئولان و نمایندگان مجلس دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف باعث می شود تا مسئولیت ما سنگین تر شود و تلاش هایمان را برای خدمت رسانی به مردم شریف، هوشمند و وفادار به نظام و انقلاب مضاعف کنیم.

الهیان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 40 هزار گروه جهادی داریم که کار ویژه این گروه ها، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم است، این تعداد ظرفیت عظیمی است که باید از آنها حمایت شود چرا که حرکت این گروه ها شاید به تنهایی از هیچ دولتی برنیاید.

 

فاطمه چوپانی مدیر قررگاه محرومیت زدایی جنوب کشور در خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها نیز با اشاره به مشارکت خیران در این رزمایش، اظهار کرد: به همت خیران و مردم تهران تعداد 500 سری جهیزیه جهت اهداء به نیازمندان تهیه کردیم که هر سری از این جهیزیه ها شامل اقلام ضروری زندگی مانند اجاق گاز، فرش، سرویس آشپزخانه، پتو، یخچال و غیره می باشد که قرار است جهت اهدا به نوعروسان نیازمند در استان های کم برخوردار ارسال شود.

وی با بیان اینکه کلیه اجناس از تولیدی های داخل کشور تهیه شده است، گفت: همراه با این جهیزیه ها تعداد 5 هزار بسته کمک معیشتی نیز آماده شده است که به مناسبت مبعث نبی اکرم(ص) بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول