اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کنگره شهدا فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است/ پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های کنگره

استاندار لرستان میانگین اقدامات انجام شده کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان را ۷۰ درصد خواند و گفت: در فرصت باقی‌مانده برای تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کنگره شهدا فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است/ پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های کنگره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در دهمین جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان، اظهار کرد: کنگره شهدا ظرفیت و فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است، جهاد تبیینی که می‌‌تواند نقش‌آفرینی‌های سرمایه‌های انسانی کشور و استان را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز نامی از ایران و لرستان وجود دارد به خاطر وجود انسان‌هایی است که موجب ماندگاری این مرز و بوم شده‌اند و قطعا شهدا از جمله این شخصیت‌ها هستند.

استاندار لرستان فداکردن جان را وجه شاخص شهدا عنوان و تصریح کرد: کنگره ظرفیتی است برای معرفی استعدادها و سرمایه‌های انسانی که در ماندگاری و زنده ماندن تاریخ کشور نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره صورت گرفته، افزود: تقریبا ۲ ماه تا زمان عرضه فعالیت‌ها در پیشگاه مقام معظم رهبری باقی مانده و از اکنون شمارش معکوس را آغاز کرده‌ایم.

زیویار، میانگین اقدامات انجام شده کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان را ۷۰ درصد خواند و افزود: در فرصت باقی‌مانده برای تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه‌ها تلاش خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول