اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلیس در فتنه اخیر نرمش قهرمانانه از خود نشان داد/ لزوم توجه به جهاد تبیین برای نسل جوان

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس در برخورد با اغتشاش‌گران در فتنه اخیر، نرمش قهرمانانه از خود نشان داد، اهمیت جهاد تبیین در تمامی ابعاد، به‌خصوص در زمینه حجاب و عفاف را یک اصل اساسی دانست.

پلیس در فتنه اخیر نرمش قهرمانانه از خود نشان داد/ لزوم توجه به جهاد تبیین برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان عصر امروز در جمع مردم در مسجد امام علی (ع) شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: اراده خداوند در ۴۴ سال قبل بر آن شد که حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی از بین برود و با آمدن امام راحل، سرنوشت مردم ایران با حکومتی برخاسته از خود خدا گره بخورد.

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: به میدان آمدن آحاد مردم با هر گویش و سلیقه‌ای، گویای همدلی و هم‌زبانی آنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و ابرقدرت‌های پوشالی بود.

جانشین انتظامی استان سمنان گریزی به همدستی غرب در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران اسلامی زد و گفت: همگان به‌واقع دیدیم که به همت همین جوانان انقلابی و برکت خون شهدا، با هدایت‌های عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و با عنایت خداوند متعال در آن زمان یک وجب از خاک سرزمینمان به دست دشمنان نیفتاد.

میراحمدی به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان به‌واسطه استفاده از فضای مجازی اشاره و بیان کرد: غرب در این جنگ نابرابر زنان و کودکان ما را مورد هدف قرار گرفته است و از طریق این فضا سعی در تغییر سبک زندگی و اعتقادات و باورهایمان دارد.

وی افسردگی، انزواطلبی، ایجاد بحران هویت و بروز رفتارهای پرخطر را نتیجه استفاده نادرست از فضای مجازی عنوان کرد و گفت: نقش نظارتی و حمایتی خانواده در این زمینه باید خود را بیش از پیش نمایان کند.

جانشین انتظامی استان سمنان به اهمیت جهاد تبیین در تمامی ابعاد آن، به‌خصوص در زمینه حجاب و عفاف برای نسل حاضر و آینده اشاره و تصریح کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی جنسیت و هویت زن را زنده به گور می‌کند و عده‌ای بی‌بصیرت و غافل در داخل با آنها همراهی می‌کنند و می‌طلبد دستگاه‌های مسؤول به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

میراحمدی با اشاره به نقش بسیار ارزنده بسیج در پیشرفت و توسعه کشور، تأکید کرد: نیروهای مخلص بسیج در فتنه اخیر و میادین سخت همیشه همکار و همیار نیروهای انتظامی و نظامی هستند و ما صمیمانه قدردان زحمات آنان هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس در برخورد با اغتشاش‌گران در فتنه اخیر، نرمش قهرمانانه از خود به خرج داد و در عین اقتدار با سعه‌صدر رفتار کرد، ادامه داد: دیدیم که به برکت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری تعداد بسیار زیادی از آن افراد غفلت‌زده را مورد عفو و رحمت اسلامی قرار دادند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دشمن سعی دارد با القای یأس و ناامیدی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اذهان عمومی به فراموشی بسپارد، به اهمیت جهاد تبیین در این زمینه اشاره کرد و گفت: هر فرد یا گروه توانمندی در هر جایگاهی نسبت به موضوع جهاد تبیین وظیفه و تکلیف دارد و می‌تواند در این راستا نقش سازنده ایفا کند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول