اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: حکم شهردار دماوندبه زودی آماده امضا خواهد شد/ هیچ اختلافی با نماینده دماوند ندارم

استاندار تهران درخصوص وضعیت انتخاب شهردار دماوند گفت: انتخاب شهردار دماوند به نظر نهایی شورا موکول شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته، به‌زودی حکم شهردار جهت امضا آماده خواهد شد.

استاندار تهران: حکم شهردار دماوندبه زودی آماده امضا خواهد شد/ هیچ اختلافی با نماینده دماوند ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، علیرضا فخاری، استاندار تهران در حاشیه افتتاح دو  طرح صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همزمان با ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر شاهد حضور پررونق و پربرکت بخش خصوصی در تأمین نیازمندی‌های اساسی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دو طرح صنعتی در زمینه‌های تولید مواد غذایی آماده و لوازم بهداشتی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: در این طرح‌ها، بخش خصوصی با اعتباری بالغ‌ بر ۷۰۰ میلیارد تومان بدون اتکا به تسهیلات دولتی سرمایه‌گذاری کرده که قابل تقدیر است.

فخاری ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر در جریان تبادل کالا، بازاریابی و فروش به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شدند‌.

وی تاکید کرد: زنجیره ارزش، طراحی، قالب‌سازی و بکارگیری قالب‌ها در خط تولید را در این واحد شاهد بودیم که به عنوان الگو قابل ارائه است و قابلیت رقابت‌پذیری با کالاهای خارجی را دارد. 

فخاری خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم که مردم از تولیدات داخلی به ویژه آنهایی که مواد اولیه، طراحی و ساخت آنها بومی است، استفاده کنند تا هم کالاهای داخلی در عرصه‌های بین‌المللی ایفای نقش کنند و هم سهم بسزایی در افزایش تولید ناخالص داخلی داشته باشند. 

استاندار تهران در ادامه با اشاره به کمبودهای تجهیزات زمستانی در شرق استان تهران تصریح کرد: شرق استان تهران به لحاظ حوزه‌های جغرافیایی، شرایط اقلیمی خاصی دارد و وقوع سیل، بهمن، یخبندان و سرمازدگی از ویژگی های این منطقه به شمار می‌رود.

فخاری با تأکید بر اینکه تمایز این موضوع باید نسبت به غرب استان تهران مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: کسری‌های موجود ناشی از عدم نگاه بلند در گذشته بوده که باید صورت می‌پذیرفت.

وی افزود: در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌های شرق استان تهران امروز صحبت‌هایی شد که با اتخاذ راهکارهای پیش‌بینی شده بتوانیم بخشی از تجهیزات را از طریق سازمان‌هایی که تجهیزات مرتبط را دارند، تأمین کنیم و مابقی را در پروژه‌های ملی جهت رفع مشکلات حمل و نقلی با تخصیص اعتبارات لازم در نظر بگیریم.

استاندار تهران در خصوص انتخاب شهردار دماوند گفت: مسائل مربوط به انتخاب شهردار دماوند حل و این موضوع به نظر نهایی اعضای شورای شهر موکول شده است؛ در این زمینه مباحث مربوط به حقوقی و قضایی طی شد و با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفته، به‌زودی حکم شهردار دماوند جهت امضا آماده خواهد شد.

همچنین فخاری در بخشی از سخنرانی خود تصریح کرد: طی ۱۰ روز گذشته ، جریاناتی تلاش کردند که بین بنده و رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس فاصله ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در این زمینه، هیچ اختلافی و فاصله‌ای بین ما وجود ندارد و با عنایت خداوند متعال در جهت و مسیر اتحاد مردم، پویایی و توسعه منطقه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش فارس؛ شهرداری دماوند از خردادماه سال جاری با سرپرستی، اداره می‌شود که برای انتخاب شهردار طی چند ماه گذشته کش و قوس‌هایی بین گزینه‌های مد نظر در این خصوص وجود داشت.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول