اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رصد پیشرفت بیمارستان ستاره خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز با حضور در پروژه بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ساخت این بیمارستان قرار گرفت.

رصد پیشرفت بیمارستان ستاره خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز با حضور در پروژه بیمارستانی ستاره خلیج فارس در جوار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه که در قالب ایفای مسؤولیت اجتماعی از سوی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی در این بازدید با تقدیر از مطالبه‌گری مردم، نمایندگان و مسؤولین در این زمینه، اظهار کرد: این مطالبه‌گری‌ها سبب شد تا بزودی شاهد ثمرات آن در بخش بهداشت و درمان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اجرای پروژه ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بازدید امروز شاهد تحرک بسیار خوبی در جریان این پروژه بودیم و امیدواریم ظرف دو سال آینده این پروژه نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد تا بتوانیم یک تحول بزرگی را در زمینه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شاهد باشیم.

 

 

حجت الاسلام عبادی زاده از پیگیری‌های استاندار هرمزگان در زمینه جذب اعتبارات درمانی و پیگیری ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع ر استان نیز تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس که اکنون پیشرفت خوبی یافته، دیگر شاهد سفرهای درمانی مردم استان به استان‌های همجوار نخواهیم بود و این ضرورت دارد که دیگر نیازهای بهداشتی و درمانی استان نیز به خوبی پایش و در اختیار عموم قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت مردمی و خیران و بخش خصوصی استفاده بهتری ببریم.

علیرضا جعفرپور مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز در این بازدید از تزریق 300 میلیارد تومانی به این پروژه در امسال خبر داد و تصریح کرد: برآورد ما این است که بتوانیم عملیات فیزیکی این بیمارستان را ظرف دو سال آینده کامل و در جریان اجرای عملیات فیزیکی، اقدامات لازم برای تجهیز آن را نیز به انجام برسانیم تا این پروژه سریعتر در خدمت مردم قرار گیرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول