اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک‌ جدید را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای تصمیم رژیم اشغالگر اسرائیل برای احداث یک شهرک جدید در فلسطین را بشدت محکوم کرد.

سوریه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک‌ جدید را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث شهرک جدید در فلسطین، تأکید کرد که توسعه شهرک‌ها ، اشغالی اراضی فلسطینی، تخریب خانه‌ها و آواره کردن فلسطینیان جنایت جنگی است.

در این بیانیه آمده است: «جمهوری عربی سوریه تصمیم اسرائیل برای احداث یک شهرک جدید در اراضی اشغالی فلسطین را که نقض آشکار قانون بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت به ویژه قطعنامه ۲۳۳۴ مربوط به سال ۲۰۱۶ در خصوص توقف تمامی فعالیت‌های شهرک‌سازی است، محکوم می‌کند.»

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در بیانیه مذکور آمده است که اقدام رژیم صهیونیستی برای ساخت و توسعه شهرک‌ها، مصادره اراضی فلسطینیان و تخریب خانه‌ها و آواره کردن آن‌ها جنایت جنگی است و بایستی این رژیم مؤاخذه شود.

وزارت خارجه سوریه همچنین جامعه جهانی را به اقدام فوری برای توقف این جنایت‌های خطرناک که به بی‌ثباتی منطقه و تضعیف هر گونه امکان تشکیل کشور مستقل و دارای حاکمیت فلسطین منجر می‌شود، محکوم کرد.

در همین ارتباط وزیران خارجه فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس و آمریکا در بیانیه‌ای از طرح رژیم صهیونیستی برای پیشبرد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ابراز نگرانی کردند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول