اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید 90 درصد از تجهیزات موردنیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در داخل کشور

عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: بیش از 90 درصد از تجهیزات مورداستفاده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تولید داخل است.

تولید 90 درصد از تجهیزات موردنیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در داخل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، احمد هاشمی عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش اظهار داشت: حمایت از تولید داخل بیش از یک دهه است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأکید بوده و ما نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به آن توجه داریم.

وی با بیان اینکه به اعتقاد ما تحریم داخلی بیش از تحریم‌های خارجی بر کشور سایه انداخته است، عنوان کرد: باید توجه داشت که ما موفق شدیم ۹۰ درصد از تجهیزات موردنیاز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان را با تکیه‌ بر تولید داخلی تأمین کنیم

هاشمی تصریح کرد: امروز افتخار بزرگ ما این است که بگوییم حتی یک گرم کاتالیست خارجی نیز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.

عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی جدی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی گفت: برای این امر ما شرکت مشعل پویا، زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان را راه‌اندازی کرده‌ایم و با انتقال دانش و تکنولوژی نسبت به تولید ابزار دقیق، سیستم کنترل، تولید تجهیزات برق صنعتی، فست شارژر‌ها و... اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان چشم‌انداز خود برای سال ۱۴۰۵ را تبدیل‌شدن به گروه صنعتی پتروپالایش اصفهان با بالاترین ضریب پیچیدگی منطقه برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تصریح کرد: ما خام فروشی را حذف و همه محصولاتمان را صادرات محور تولید خواهیم کرد.

هاشمی افزود: توسعه زنجیره ارزش در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در همه ابعاد برنامه‌ریزی‌شده که به دنبال تحقق آن میزان اشتغال این شرکت به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول