اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایان اردوهای راهیان نوری دانش‌آموزی/ اعزام 500 دانش آموز پسر به راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام 500 دانش آموز پسر به راهیان نور خبر داد و گفت: فردا 28 بهمن ماه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تمام می‌شود.

پایان اردوهای راهیان نوری دانش‌آموزی/ اعزام 500 دانش آموز پسر به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزان استان زنجان در این مرحله با اعزام نزدیک به 500 نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سپاه انصار المهدی(عج) استان صورت گرفته این همکاری را حاصل هدف مشترک دو ارگان یعنی آشنایی دانش آموزان با دلاوری‌ها و ایثارگری‌های نسل طلایی انقلاب توصیف کرده و اعلام داشت: این اعزام‌ها طی دو مرحله از 20 بهمن تا 28 بهمن خواهد بود که صرفا برای دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوره دوم استان  است.

وی از اعزام 20 دستگاه اتوبوس در دو بخش خواهران و برادران به مناطق عملیاتی جنوب کشور و استان خوزستان خبرداد و تصریح کرد: این دانش‌آموزان از مدارس متوسطه دوره دوم و پایه‌های دهم ویازدهم از مناطق و نواحی چهارده گانه استان زنجان به این مناطق اعزام می شوند.

میرزایی در ادامه مدت زمان حضور دانش آموزان در این مناطق چهار روز اعلام داشت و افزود : دانش آموزان طی چهار روز از مناطق عملیاتی اروند کنار ، شلمچه ، هویزه ، دهلاویه، علقمه و طلائیه و همچنین نمایش رزم شبانه که باز نمایی از اتفاقات دوران جنگ تحمیلی در استان خوزستان است، بازدید می‌کنند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول